سینماسینما، علی پاکزاد – هادی حجازی فر بازیگر سینما گفت: «امسال چند فیلم داشتم که اصلا به جشنواره راه پیدا نکردند، اگر نقشهای دیگر من را ببینید قطعا نمیگویید در حال تکرار هستم. به زودی یک فیلم کمدی بازی خواهم کرد.»
به گزارش سینماسینما، هادی حجازیفر یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره سی و ششم فیلم فجر است. او در فیلم های «دارکوب»، «به وقت شام» و «لاتاری» نقش آفرینی کرده است. حجازیفر در فیلم «لاتاری» نقش پررنگی دارد و به نوعی قهرمان داستان فیلم مهدویان است.
هادی حجازیفر بازیگر فیلم«لاتاری» درباره حضور در این فیلم گفت: «به عنوان یک بازیگر قرار نیست کارنامه فوقالعادهای داشته باشم. نمیگویم بدون نقص بازی میکنم. بلکه عقیده دارم در راه تجربهاندوزی هستم و میتوانم روز به روز بهتر شوم. اکنون در فیلم «دارکوب» در سه سکانس بیشتر حضور ندارم. به این دلیل که از لحاظ حرفهای نیاز بود در همین سه سکانس حضور پیدا کنم. مدل راه رفتن من و حرکاتم در فیلم «لاتاری» الهام گرفته از افرادی است که اطراف ما هستند و زندگی میکنند.»
او ادامه داد: «از دوستان رسانهای ناراحت هستم. به این دلیل که خودم روزهای زیادی را در جشنوارههای مختلف به دنبال دوستان بازیگر و کارگردان بودم تا با من مصاحبه کنند. اما از تحریف حرفهایم ناراحت هستم. میگویند گفتهام با حاتمیکیا مشکل داشتم و از بازی در «به وقت شام» ناراحت بودم، در صورتی که این گونه نبود من موضوع دیگری را گفته بودم و متاسفانه امانتداری به درستی انجام نشد. گفته بودم نگرانیهایم را حاتمیکیا برطرف کرد.»
حجازیفر درباره دغدغههایی که در سینما دارد گفت: «فیلم «لاتاری» اثری برای مخاطب است. این فیلم برای مردم ساخته شده است. به هیچ چیزی فکر نکردیم. فقط میخواستیم حرفهایی را بزنیم که امروز مردم جامعه دغدغه شنیدن آن را دارند. خودم از اکرانهای مردمی شگفتزده هستم. استقبال بینظیر است. باید در فیلم درام شکل می گرفت و قهرمان داستان کار نیم تمام را انجام میداد.»
او همچنین گفت: «متاسفانه در کشورهای عربی هیچ احترامی برای ایرانیان قائل نبودند ما پولمان را نمیتوانستیم به دلار تبدیل کنیم و واقعا برای این موضوع متاسف هستم.»
بازیگر فیلم «به وقت شام» درباره تکرار در نقشهایش گفت: «من فیلمهایی دارم که اصلا به جشنواره راه پیدا نکرده است. متاسفانه این فیلم ها بیرون ماندهاند. اگر نقشهای دیگر من را ببینید قطعا نمیگویید در حال تکرار هستم. به زودی یک فیلم کمدی بازی خواهم کرد.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «ناتوردشت»؛ روایت انسان در لحظههای بحرانی
- هادی حجازیفر تهیه کننده «صفر پنج» شد/ معرفی بازیگران «بازی استریندبرگ»
- «داریوش» ۲۷ تیر میآید
- عروسک باید حرف جامعه را بزند/ وقتی هادی حجازیفر به جای محمد بحرانی عروسک ساخت!
- یک فانتزی دوست داشتنی/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- هفت گروه خارجی و دو بزرگداشت در نوزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران مبارک
- وقتی نقش مدیون بازیگر میشود/ نگاهی به بازی علیرضا کمالی در «پوست شیر»
- شلوغ کردن معرکه!/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- آن دقایق جانکاه/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- به نام پدر/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- با حکم هادی حجازیفر؛ هیات انتخاب بخش کودک و نوجوان جشنواره نمایش عروسکی معرفی شد
- مردی تحت تاثیر/ نگاهی به فیلم «آتابای»
- «موقعیت مهدی»، «آتابای» و زبان مادری
- حواشی مهدی/ چرا «موقعیت مهدی» درباره موقعیت مهدی باکری نیست؟
- گزارش اکران مردمی فیلم «موقعیت مهدی» در شیراز/ حجازیفر: پیام رهبری در تمجید از فیلم ما را نجات داد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها





