تازهترین آمار فروش فیلمها در حالی اعلام شده است که فیلم «من سالوادور نیستم» به رکوردی عجیب دست یافته است.
به گزارش سینماسینما، فیلم «من سالوادور نیستم» از ۵ اسفند در تهران اکران خود را آغاز کرد و در حال حاضر ۵۱ سالن در تهران اکران کرده اند. آمار تازه ترین فروش فیلم ها به ترتیب لیست زیر است:
۱٫ «من سالوادور نیستم»: روزهاى نمایش: ۷۱/ تعداد سینما: ۵۱/ فروش کل: ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان
۲٫ «۵۰ کیلو آلبالو»: روزهاى نمایش: ۵۱/ تعداد سینما: ۱۰۲/ فروش کل: ۱۰ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان
۳٫ «ابد و یک روز»: روزهای نمایش: ۵۱/ تعداد سالن: ۱۴/ فروش کل: ۷ میلیارد تومان
۴٫ «بادیگارد»: روزهاى نمایش: ۵۱/ تعداد سینما: ۱۵/ فروش کل: ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
۵٫ «خشم و هیاهو»: روزهای نمایش: ۵۱/ تعداد سینما: ۱۷/ فروش کل: ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان
۶٫ «کفشهایم کو؟»: روزهای نمایش: ۵۱/ تعداد سینما: ۱۵/ فروش کل: ۶۶۰ میلیون تومان
۷٫ «اژدها وارد میشود»: روزهای نمایش: ۹/ تعداد سینما: ۲۰/ فروش کل: ۳۶۵ میلیون تومان
۸٫ «خندههای آتوسا»: روزهای نمایش: ۹/ تعداد سینما: ۷/ فروش کل: ۱۲۰ میلیون تومان
۹٫ «رسوایی ۲»: روزهای نمایش: ۲/ تعداد سینما: ۲۰/ فروش کل: ۹۷ میلیون تومان
۱۰٫ «یک دزدی عاشقانه»: روزهای نمایش: ۲/ تعداد سینما: ۲۰/ فروش کل: ۶۵ میلیون تومان
۱۱٫ «مرگ ماهی»: روزهای نمایش: ۲/ تعداد سینما: ۱۴/ فروش کل: ۳۵ میلیون تومان
۱۲٫ «دلبری»: نامشخص
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طراحی در سینما در هفته طراحی تهران
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- فیلمهایی که نمیخواهند اکران شوند/ به کما رفتن یا مرگ تدریجی سینمای ایران؟
- مهر آمد، سینما هم میآید؟!
- سینمای ایران در دهه آینده/ به مناسبت روز ملی سینما
- چرا دراماتیک نیستیم؟/ سینمای جزئیات، سینمای کلیات
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- صِفر، نوزده/ سوءتفاهم دربارهی مفهوم قضاوت
- عاشقانی که چراغ صحنه را روشن نگاه داشتهاند
- مواضع تند و تیز وزیر پیشنهادی ارشاد/ خانه سینما وجاهت قانونی ندارد، فیلمها ضدارزش و غیراخلاقیاند
- مردی که زیاد میدانست/ در یادبود حمیدرضا صدر
- تا کی به انتظار؟!
- سینما و دههای که شصت بود!
- لیست فیلمهای سینمایی ایرانی فیلمخانه ملی منتشر شد
- سواد رسانهای و جامعه ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





