شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم سنسباستین کار خود را با نمایش «بلکبرد» به کارگردانی راجر میچل و با بازی سوزان ساراندون آغاز میکند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، «پرنده سیاه» یا «بلکبرد» ساخته راجر میچل با بازی کیت وینسلت، سوزان ساراندون و میا واسیکوفسکا به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره سنسباستین ۲۰۱۹ انتخاب شد.
این فیلم انگلیسی زبان بازسازی فیلم دانمارکی بیلی آگوست در سال ۲۰۱۴ است که با عنوان «قلب ساکت» ساخته شده بود.
این فیلم دوازدهمین تجربه کارگردانی میچل فیلمساز بریتانیایی است و نخستین اکران جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتو تجربه میکند و بعد اولین تجربه نمایش اروپاییاش را در سنسباستین خواهد داشت و در بخش رقابتی حضور پیدا میکند.
«قلب آرام» پنج سال پیش در جشنواره سنسباستین به نمایش درآمد و تماشاگران را غافلگیر و با استقبال زیاد روبه رو شد. آن فیلم جایزه صدف نقرهای بهترین بازیگر زن را نیز برای پاپریکا استین از آن خود کرد.
کریستین تورپ نویسنده فیلمنامه «قلب آرام» فیلمنامه «بلکبرد» را هم نوشته است.
ساراندون در این فیلم در نقش لیلی ظاهر شده که که سه نسل از اعضای خانوادهاش را در خانه محلیشان برای بار آخر گرد هم میآورد.
شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم سنسباستین از ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر (۲۹ شهریور تا ۶ مهر) برگزار میشود و «بلک برد» در نخستین شب جشنواره یعنی ۲۰ سپتامبر دیده خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هفتاد و سومین جشنواره سن سباستین برگزیدگانش را شناخت
- با اعطای جایزه معتبر دونوستیا؛ جشنواره فیلم سن سباستین از پدرو آلمودوار تقدیر میکند
- سکانس طلایی/ آتلانتیک سیتی
- کوستا گاوراس از سنسباستین جایزه میگیرد/ دومین جایزه در یک هفته
- بازداشت بازیگر زن سرشناس به دلیل اعتراض به دونالد ترامپ
- خاطره جالب سوزان ساراندون از عدالت پل نیومن
- شصت وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین آغاز شد
- «گنجشکها» برنده صدف طلایی جشنواره فیلم سن سباستین شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





