میلاد کی مرام صفحه اینستاگرام خود را با عکسی از کیک تولدش به روز کرد.
به گزارش سینماسینما، میلاد کی مرام در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندر انزلی متولد شد. او از شاگردان مسعود کیمیایی است.
به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است. عضو باشگاه والیبال هنرمندان و طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است. سومین و آخرین فرزند خانواده است
کی مرام که روز تولدش را در کنار کودکان استثنایی گذرانده بود عکسی از این روز را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:
این یعنى بهترین تولد. ،یعنى بهترین کیک تولد،یعنى بهترین لحظه ى فوت کردن شمع تولد.،یعنى بهترین دوست هاى دنیا.یعنى بهترین حال دنیا.
پ ن ۲:زندگیم یک بار ریست شد.انگار دوباره بدنیا اومدم. خدایا مرسى که هستى. ممنون از خیریه بچه هاى آسمان بخاطر بهترین روز تولد دنیا که واسم درست کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برشهای کوتاه/ سکانسی از فیلم «ملکه»
- شروع مبهم، پایان مخدوش/ نگاهی به فیلم «امیر»
- هیچ کجا/ نگاهی به فیلم «روسی»
- این فیلم ها به خاطر قهر بازیگران، آخر داستان شان عوض شد
- «روسی» مراحل فنی را پشت سر میگذارد
- اشاره فوتبالی میلاد کی مرام به آب و هوای بد خوزستان
- پست تند میلادکی مرام بعد از اختتامیه جشنواره فیلم فجر/ یا رب مباد آن که گدا معتبر شود
- اختصاصی/ شروع خوب «امکان مینا» با ۱۲ سالن سینما / تعداد سالن های نمایش اضافه میشود
- اولین پوستر «امکان مینا» رونمایی شد
- از اکران سه فیلم تا تشکر از صدا و سیما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





