به مناسبت شهرآورد بزرگ تهران پژمان جمشیدی سه خاطره مربوط به دوران فوتبالش و دربی های مختلف را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما، این فوتبالیست سابق و بازیگر کنونی اینطور نوشت:
سلام
به مناسبت اکران «خوب ، بد ، جلف» و داربی فردا میخوام سه تا خاطره از روزهای خوش حضور در داربی هام براتون بگم :
۱-خوب : روز عروسی بهروز رهبری فر و داربی که در نهایت منجر به پیروزی ۲-۱ ما شد که اون روزها روزهای رفاقت تنگاتنگ من و بهنام ابولقاسم پور بود که گل دوم اون بازی رو برای ما زد و شادی من رو بیشتر کرد. یادش به خیر
۲-بد : سال ۸۳ و داربی که ما تا دقایق پایان بازی ۲-۱ جلو بودیم.حدود دقیقه ۸۵ بازی بود که استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد. من تو این مواقع وظیفم حراست از تیر یک دروازمون بود. تا آبی ها توپ رو بکارن برای زدن ضربه کرنر ، من دست به تیر ایستاده بودم و چشمم افتاد به اسکوربورد ورزشگاه تو ضلع مقابل و وقتی دقیقه حک شده روش رو دیدم تو دلم گفتم خدایا شکرت بازی رو بردیم. اما امان از اتفاقاتی که قراره بیفته و ما بی خبریم.همون کرنر تو یک رفت و برگشت وارد دروازمون شد و تو وقت های اضافی هم گل سوم رو خوردیم و وقتی داور سوت پایان بازی رو کشید ما بازی رو ۳-۲ باخته بودیم. فوتبال درست شبیه زندگیه. هیچ موفقیتی موندگار نیست و هر لحظه ای پیش لحظه آینده ایه که نمیتونی اونو پیش بینی کنی.
۳-جلف : تو یه داربی وقتی از رختکن تیم وارد تونل شدیم که برسیم به زمین و وارد چشمان ۱۰۰ هزار تماشاچی متعصب و میلیون ها بیننده مشتاق بشیم ، علی انصاریان یه کش داد بهم گفت پژمان موهای من رو باهاش ببند ( اون موقعی میخواست موهاش رو ببنده که مو بستن مد نبود ) خلاصه من هم به جای این که موهاش رو از پایین جمع کنم نامردی نکردم و موهاش رو مثل سامورایی ها از وسط موهای پشت سرش بستم.مدارکش هم موجوده که نشون میده من چقدر جلف بستم اون موهارو.علی هم هی میپرسید داداش خوب شد منم با اعتماد به نفس تمام میگفتم عالی شدی.خلاصه این کار من پای علی رو تا کمیته انظباطی و حتی مجلس باز کرد.کلی دلواپسان اخلاق فریاد زدند وا مصیبتا ، چه نشسته اید که فرهنگ سامورایی جای فرهنگ پهلوانی رو گرفت.علی هم تا یک هفته وقتی وارد رختکن تیم میشد ۲۰ ثانیه با غضب و اشک من رو در سکوت نگاه میکرد ، من هم با شرمندگی و ندامت سری به علامت سلام تکون میدادم که طبیعتا بی جواب میموند.علی جان امیدوارم سر این کار حلال شده باشم.
خلاصه به امید یک دیدار فوق العاده و سلامتی همه بازیکنان و تماشاچی های عزیز و در انتها پیروزی پرسپولیس و در پایان فصل قهرمانی
امیدوارم احترام تیم حریف رو هم حفظ کنیم و با رعایت فرهنگ از یک بازی خوب لذت ببریم چون در نهایت تمام زندگی یک خاطره است.
دوستدارتون پژمان

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چالشهای حفظ حریم خصوصی، از ناصر تقوایی تا پژمان جمشیدی
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- «بیبدن» به اکران آنلاین رسید
- خانواده قاتل از «بیبدن» شکایت میکنند؟
- «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد
- جزئیات سریال «افعی تهران» اعلام شد
- درباره پژمان جمشیدی/از حضوردر جشنواره تا همکاری با عادل فردوسی پور در جام ملتها
- اولین تصویر از «صبحانه با زرافهها»/ پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی بهرام رادان،پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا
- رونمایی از مستند زندگی علی انصاریان
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- «هتل» صدرنشین تازه اکران سینماها
- در آستانه اکران در سینماها؛ پوستر «هتل» رونمایی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





