محمود شهریاری بعد از دو سال در مقابل دوربین«دید در شب» قرار گرفت و در مورد ممنوع التصویریهای پی در پیاش و انتشار تصاویر فیلم عروسی برادرش که به سالها ممنوعالتصویریاش منجر شد، توضیح داد.
به گزارش سینماسینما، محمود شهریاری در پاسخ به سوال رشیدپور در این مورد که آیا در حال حاضر هم ممنوع التصویر است یا خیر گفت: بله در حال حاضر هم من ممنوعالتصویرم.
او در توضیح ممنوعالتصویریاش گفت: من نمیدانم علت اینهمه ممنوعالتصویری من چیست. من از سال ۶۱ به عنوان گزارشگر وارد رادیو شدم و بعد به سیما رفتم. از آن موقع من به تناوب ممنوعالتصویر شدم و ممنوعالتصویریام رفع شده است و هیچوقت درباره دلیل ممنوعالتصویریام و رفع آن به من توضیحی داده نشده است. الان هم نمیدانم چرا ممنوعالتصویرم… حتی از آقای پورمحمدی معاونت سیما هم سوال کردم که چرا من ممنوعالتصویرم ؟ ایشان خودش هم نمیدانست!
او در پاسخ به سوال رشیدپور در مورد انتشار فیلم عروسی برادرش و ممنوع الکاریاش گفت: صدا و سیما خودش بعدا که برای ادامه کار دنبال من آمد، به اشتباهش اذعان کرد که این برخورد برخورد غلطی بوده است. من در عروسی برادرم شرکت کرده بودم، عروسی هم توی باشگاه برگزار شده بود یعنی آقایان در یک طبقه بودند و خانمها هم در یک طبقه مجزای دیگر بودند. موقع عقد معمولا نزدیکترین افراد و محارم عروس و داماد حضور دارند و این طبیعی است.
رشیدپور: شاید به خاطر رقص شما بوده نه حضور محرم و نامحرم!
شهریاری: رقص مرد به لحاظ شرعی مشکلی ندارد. حتی کسانی که بیشترین حرامها را اعلام کردهاند، این را حرام اعلام نکردهاند!
رشیدپور ضمن اشاره به انتشار عکسهای خصوصی سوشا مکانی، دروازهبان فوتبال از شهریاری به عنوان اولین قربانی انتشار عکسهای خصوصی پرسید که بعد از این اتفاق چه احساسی داشته است؟
شهریاری در پاسخ به این سوال گفت: «حس خیلی بدی داشتم. آن موقع مثل الان فضای مجازی وجود نداشت و فیلم من را سرچهارراه ها و ویدئو کلوپها میفروختند. من خودم از سر چهارراه فیلم خودم را خریدم!
آن موقع صدا و سیما هم شدیدترین برخورد را با من کردند و مرا ممنوعالتصویر کردند. برخورد سازمان، در گسترش این فیلمها موثر بود. این عقاب شدید، باعث شد وقتی کسی که با کسی دشمنی دارد از این طریق بتواند به طرف ضربه بزند. تولد یکی از مشهورترین بازیگران و یکی از کارگردانان شهیر که در سلامت نفس آنها هیچ یک از ما شک نداریم و بهترین کارها را برای کودکان ساختند، بعد از ماجرای من، منتشر شد و مشکلات بسیاری برای آنها به وجود آورد.»
او افزود: «از مردم نمیتوان ایراد گرفت که چرا فیلم خصوصی من را دیدند. وقتهایی آدمهای متشرعی پیش من آمدند و گفتند فیلم من را دیدند. افراد متشرعی که ممکن بود نماینده مجلس، معاون وزیر یا از سپاه باشند. این آدمها میآمدند و از من حلالیت میطلبیدند. من با مردم مشکلی ندارم، مردم به هرحال کنجکاوند به مسائل خصوصی هنرمندان سرک بکشند. بیشترین مسئولیت در این مواقع متوجه دستگاههای فرهنگی است. آن موقع من به آقای یزدی رییس قوه قضاییه وقت گفتم وضعیت عروسی که مشخص است، شما فرض کنید از روضه سیدالشهدا در خانواده شما فیلمی منتشر شود و بگویند این دخترش است،این خواهرش است…شما راضی هستید؟ گفت نه من راضی نیستم. من هم گفتم پس شما باید کاری بکنید.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- شباهت مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با یک مسابقه اسرائیلی
- «بمب» مسابقهای جدید با اجرای رضا رشیدپور
- باشگاه خبرنگاران جوان: محمود شهریاری بازداشت شد
- به بهانه ویدئوی رقص محمود شهریاری/ قِر به مثابه مقاومت و اعتراض
- رضا رشیدپور به تلویزیون بازمیگردد
- رضا رشیدپور پشتصحنه نخستین فیلم سینماییاش + عکس
- واکنش احساسی رضا رشیدپور به آتشسوزی بازار تبریز
- واکنش محمود شهریاری به خبر حضور بنیامین در تلویزیون
- تغییر چشمگیر رضا رشیدپور پس از پایان «حالا خورشید» + عکس
- احسان علیخانی چطور گلزار و رشیدپور را پشت سر گذاشت؟
- گزارش جالبی از همه افراد مشهوری که فیلمهای خصوصی شان لو رفت /از زهرا امیر ابراهیمی تا عبدالرضا هلالی
- از شایعه حضور مهران مدیری تا جنجال رشیدپور/ نگاهی به آنچه دو سال بر «هفت» گذشت
- مجریان شب یلدای تلویزیون چه کسانی هستند؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





