تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 41880

پژمان راهبرپژمان راهبر در صفحه اینستاگرام خود متنی را که دیشب در برنامه «نود» خوانده شده بود، منتشر کرد. 

به گزارش سینماسینما، پژمان راهبر، روزنامه نگار و سردبیر ورزشی، متنی را که به قلم او، دیشب در برنامه «نود» خوانده شده بود، منتشر کرد.

در این متن آمده:
چند شب است که تا صبح نمی خوابیم ؟
کنار دستگاه هایی که بی وقفه آوار را جابه جا می کنند ، چشم ها به معجزه ایست که از راه برسد . اعجاز ، مثل گل هایی که در ثانیه آخر به ثمر رسید . مثل شوری ناگهانی از انتهای ناامیدی که سرنوشت یک فصل ، یک جام یا یک بازی را عوض کرد . مثل وقت اضافه ای که هرگز تمام نشد الا با ضربه ای که تقدیر برای خوشحالی ما کنار گذاشته بود . مثل امواج ثبت شده در یک دستگاه زنده یاب در سحرگاه حادثه …
از لحظات هولناک فروریختن ساختمان پلاسکو تا همین حالا هزار بار مرده و زنده شده ایم. روزها، ساعت ها و دقیقه ها برای نوری که بی هوا از آن عمق مجهول بیرون بزند . شاید که آتش گلستان شده باشد برای شان که می خواستند آتش را برای جامانده ها و ترسیده های حادثه گلستان کنند. هر نفسی که می‌کشم می‌پرسم از خودم زیر آن آوار هوا هست هنوز؟ چند نفر مانده‌اید آن‌جا، چند نفر آخر؟ چند نفرتان دوباره نور را می‌بینید؟ چند نفراز شما برادرانم؟
شمایی که آن بالا ، زده بودید به دل دود و شعله و غبار و خطرهمیشه بهترین های زندگی ما خواهید ماند. شما که جان تان را دادید برای یک عمر ، یک پدر ، یک برادر و یک لبخند بیشتر . شما ، شماره ده ها و شماره یک های این این میدان . نه های کاذبی که به عرض آتش زدید . شش های خستگی ناپذیر و آن مدافعان بیدار متعصب که اگر نداشته بودیم تان چقدر جان که به پاشنه چرخیده بود .
وقتی که ازتان حرف می زنیم ، یادمان هست چه قهرمان هایی بودید. خیلی ستاره تر از آنچه فکرش را بکنیم ؛ یک چیزی که کسی نبود جز خودتان ، خود خودتان برادرها .(از نوشته امیرحسین کامیار استفاده کرده ام)

پلاسکو

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها