ابوالفضل پورعرب ستاره دهه هفتاد سینمای ایران مهمان این هفته برنامه اینترنتی ۳۵ است.
به گزارش سینماسینما، نوید محمدزاده با انتشار تیزر این قسمت از برنامه برای ابوالفضل پورعرب نوشته است:
«ای دورت بگردم که از بچه گب می شستم پای تلویزیون صبح تا شب برای دیدن لحظه ای از آنونس فیلم هات. اسطوره دهه ۷۰ که خیلی از ماها رو به بازیگری علاقه مند کردی ما قدر شما رو می دونیم سلطان.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادامه تصویربرداری سریال «شرم» در تهران
- کامنتهای سینماگران پای پست اینستاگرامی نوید محمدزاده از ونیز
- انتقاد بهزاد فراهانی از «کملطفی» برخی رسانهها در ماجرای انعکاس دستمزد نوید محمدزاده
- یک ماکت زیبا/ نگاهی به فیلم «سرخپوست»
- یک پیشنهاد تازه برای سینمای ایران / نگاهی به فیلم «سرخپوست»
- تعویق اکران «آندو» در گروه «هنر و تجربه» به دلیل دستور قضایی
- راه و رسم به تله انداختن تماشاگر/ نگاهی به فیلم «مغزهای کوچک زنگزده»
- پیشانی داغ شده یک مغز زنگ زده/بازخوانی بازی نوید محمدزاده
- انتقاد تند نوید محمد زاده از مدیر شبکه سه و حمایت از فردوسی پور
- سینماها با فیلمهای جدید جان میگیرند
- اکران مجدد بدون تاریخ بدون امضا
- حذف صفحه «به وقت شام» حاتمیکیا در فیسبوک و توییتر + عکس
- واکنش نوید محمد زاده به در گذشت ناصر ملک مطیعی
- باران کوثری در گفتوگو با سینماسینما/ نوبت که به «عصبانی نیستم» رسید قلب آسمان تپید و همه چیز خراب شد
- تمجید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از فعالیتهای اجتماعی سینماگران:از کیانیان تا نوید محمد زاده
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





