منصور ضابطیان در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از پایان همکاری اش با تلویزیون خبر داد.
به گزارش سینماسینما، منصور ضابطیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چند نکته مهم :
۱-اجازه بدهید همینجا رسما اعلام کنم که منتظر برنامه رادیوشب و هیچ برنامه دیگری از تیم ما در تلویزیون نباشید.
۲- علیرغم تلاش های فراوان ما برای حفظ این رابطه چندساله اما درحال حاضر سیما علاقه ای به کارکردن با بنده و همکارانم ندارد.معاونت جدید سیما همه این راه های ارتباطی را مسدود کرده و معتقد است که «صلاح نیست ما در تلویزیون کار کنیم!»
۳-دلیل این ممنوعیت ها را از من نپرسید چون من هم اطلاعاتم به اندازه شماست اما خوشبختانه می دانم که تنها یک تصمیم و توهم شخصی از طرف معاونت سیماست بدون اینکه هیچ مبنای خاصی داشته باشد.
۴-مطمئنا بازنده این تصمیم نه ما وشما که تلویزیون است.ما هم را بزودی پیدا می کنیم،این سیماست که با تصمیم گیری های بغض آلود حلقه دوستانش را روز به روز تنگ ترو تعداد بینندگانش را کمتر می کند.
۵-چه غم انگیز است رسانه ای که قرار بود دانشگاه باشد روز به روز خالی از محتوا شود و بینندگانش ناخواسته رو به رسانه هایی بیاورند که تیشه به ریشه نظام اخلاقی مردم ایران می زنند.
۶- ما صبر می کنیم چون معتقدیم که میزها به هیچ کس وفا نکرده اند و معتقدیم ان الله مع الصابرین»
۷-معذرت که طولانی شد و معذرت که ناگزیر شدم براى این مطلب از عکس خودم استفاده کنم
۸-از دوستان عزیزى که در هفته گذشته تولدم را تبریک گفتند سپاسگزارم و از تکنولوژى ممنونم که نمی گذارد آدم احساس تنهایى کند ،بویژه در این روزها…

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «همه مردان رئیس جمهور» با صدای منصور ضابطیان
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- منصور ضابطیان مهمان «رخ به رخ» میشود
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- امیریل ارجمند کارشناس مهمان امشب «محاکات»
- آغاز پخش فصل دوم «محاکات» از امشب/ فرزین محدث مهمان ضابطیان میشود + تیزر
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





