میلاد کی مرام بعد از مراسم اختتامیه فیلم فجر پست جدیدی در صفحه اینستاگرامش گذاشت که نشان از انتقاد شدید او به جشنواره داشت.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر اینطور نوشته است:
تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاء
عزت خوبه خدا بده سلطان محمود خَر کیه؟!!
پ ن:امیر آقایى، هادى حجازى فر، حامد بهداد،فرشاد محمدى، مسعود سلامى، محسن نصرالهى ،محسن دارسنج محمد حسین مهدویان، منیره قیدى ،زهرا داوود نژاد و خیلى دیگه از دوستان…البته آقاى جیرانى که دیگه واسش مهم نیست. بخوام بگم باید تا صبح بگم
شما عزت و از خدا گرفتین ،وقتى تو سالن اسمتون میاد همه دست میزنن و حالشون خوبه از این که شما هارو دارن تو سینما.،این یعنى عزت.
پ ن ۲: با احترام به همه ى عزیزان و همکاران محترم که جایزه گرفتن. انشاالله مبارکشون باشه
پ ن۳: عمو جون ،قشنگ،کارى به دیوار نداشته باش شما، یاد بگیر اندازه حرفات قد بکشى، دوما با دیوار کار نداشته باش شما، ببین باد از کدوم ور میاد خودت و رها کن، شُل بگیر دنیارو. سوما شما یک تغییر رشته هم میتونى بدى برى تو مسابقات موج سوارى شرکت کنى. بى شک یکى از بهترین ها میشى.
پ ن ۴: اینو نمیگم اگه لازم شد در پست هاى بعدى میگم. ولى در رابطه با رسانه هایى که روزى به حقانیت، حق خورده شده ى عزیزى و گرفتن و خوب بودن، حالا که دوباره دارن حق خورده شده ى کس دیگریو میگیرن شدن شیطان و شیطانى میکنن.
یا رب مباد آن که گدا معتبر شود
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چهار فیلم جدید با ترکیب تازهای از بازیگران روی پرده سینماها
- رونمایی از آنونس «کارزار» در آستانه اکران
- دو جایزه جشنواره نیویورک برای «شب، داخلی، دیوار»
- «گناه فرشته» و داستان خون، عشق، عدالت
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- حضور «شب، داخلی، دیوار» در آستانه اکران جهانی در جشنواره «کمرا ایمیج»
- بدرقه احمدرضا احمدی به خانه ابدی
- پژمان جمشیدی با «بیمادر» به سینماها میآید
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- اولین نمایش عمومی «شب، داخلی، دیوار» امروز در ونیز
- تیزر رسمی «شب، داخلی، دیوار» منتشر شد
- «بیمادر»؛ یک فیلم خنثی
- «شنای پروانه»؛ تصویری روشن از لایههای تاریک اجتماع
- «شبگرد» آماده نمایش شد + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





