امیرحسین علم الهدی در یادداشتی به تمجید از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.
به گزارش سینماسینما، امیر حسین علم الهدی در اینستاگرام خود نوشت: قبول کنیم یکی از بهترین های دنیا است و درس های زیادی به فوتبال ایران داده است. مهمترین درسی که داده است این بوده که برای بین المللی شدن باید بزرگ بود و بزرگ فکر کرد! با دعوت لژیونرها و بازیکنان ایرانی که درخارج از کشور زندگی می کردند(قوچان نژاد و دژاگه) قدم های اولیه یک تیم بزرگ آسیایی را برداشت و نشان داد که مربی فوتبال اول باید استراتژی و فهم دنیای امروز را داشته باشد و بداند که برای موفقیت نمی توان فقط روش های سنتی را مدنظر قرار داد.روانشناسی” کی روش” یکی دیگر از مهمترین شاخصه های او است که می داند چه بگوید و چه کند و چگونه تاثیر بگذارد. بپذیریم که برای جهانی شدن باید بیاموزیم از او و فارغ از رنگ و نژاد و ملیت مردان بزرگ ، چنانچه بخواهیم جهانی شویم باید بپذیریم که نمی دانیم خیلی از رفتارها و فنون جهانی را و این یاد گرفتن ربطی به کتمان دانش ها و ارزش هایمان ندارد و باید بپذیریم که” حجاب “غرورهای کاذب این سرزمین بدجوری ما را زمینگیر کرده است و یادگرفتن از مردان بزرگ بمعنای قدم های اولیه ای است که برای موفقیت های جهانی باید برداریم و این اراده همان پذیرش اصل” ندانستن و یادگرفتن” است…
“کی روش ” نمونه ایی روشن و غیر قابل کتمان از ضرورت تعامل با دنیای غرب است که هم “خوبی” دارد و هم “بدی” ،همانند ما…
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گمشده در ترجمه!
- فیلم/ اظهارنظر جالب لیلا اوتادی درباره کارلوس کیروش
- چراغهای فرهنگوهنر خاموش نشود/ واکنش علم الهدی به برگزارنشدن جشن خانه سینما
- جعفر صانعی مقدم مدیرعامل جدید «هنر و تجربه» شد
- وقتی که رامبد جوان «کیروش» شد! /تصویر
- سخنان اصغر فرهادی درباره بازی ایران با پرتغال/ به تیم ملی و کیروش امید زیادی داریم
- کیروش: اسکورسیزی هم نمیتوانست این فیلمنامه را بنویسد
- قدردانی مهناز افشار از کیروش و شجاعی در اکران مردمی «دلم میخواد»
- پای درس استاد کارلوس| توصیف یک بازی زیبا در هزار کلمه/یادداشتی از آرش خوشخو
- گفتوگوی حسن فتحی با سینماسینما درباره ساخت مستندی درباره تیم ملی و کیروش
- واکنش علمالهدی به تدوین آییننامه شورای صنفی نمایش
- از بلیط بخش VIP تا کارت مراسم افتتاحیه/گزارشی از بازارسیاه بلیط جشنواره فیلم فجر
- علمالهدی: «هنر و تجربه» ارتباط سیستماتیک با فجر ندارد/ انتقاد از یک حذف
- علم الهدی: هنر و تجربه به دنبال بودجه زیاد نیست/ شیوه ما اقتصاد مقاومتی است
- دستاوردهای عضویت در کنفدراسیون جهانی CICAE برای «هنر و تجربه»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





