الهام حمیدی از جمله بازیگرانیست که نسبت به ورود ایرباس به ایران واکنش نشان داده است.
به گزارش سینماسینما، پس از ورود اولین ایرباس به ایران الهام حمیدی نسبت به این موضوع واکنش داشت و نظر خود را در پستی اینستاگرامی منشتر کرد.
او در این باره نوشت :
«به نظرم اتفاق خرید و ورود یک هواپیما برای ملت و مردمی که از دیر باز در قاره کهن آقایی میکردند و فرهنگ و منزلتی درخشان دارند، جشن و افتخار نیست، بلکه جای خوشحالی اینجاست که با تغییر نگاه و دیکته کردن شان و جایگاه ایران و ایرانی پس از سی و هفت سال، در این دوران پر فشار و تحریم ها، مدیران صنعت هوایی کشور موفق شدند به رقابت جهانی برگردند و به دنیا بپذیرند مردم ما لایق نوترین، بهترین و بیشترین امکانات و تکنولوژی ها هستند و از همینجا از وزیر راه که صادقانه به اتفاق مدیر عامل ایران ایر و سایر مدیرانشون زحمت کشیدند و با این حرکت بزرگ مسبب اشتغال آفرینی، ارتقای رفاه و امنیت مردم و کسب علم روز دنیا و پیشرفت در آموزش و تکنولوژی متخصان ایرانی شده و بزودی اثرات آن نمایان خواهد شد تشکر و قدردانی کنم و تبریک بگم به مردم بزرگ کشورم برای اینکه خط ملی مشهور و با سابقه ایران ایر اینبار با هماهای جدیدتری در آسمان به پرواز در خواهند آمد ، (قبول دارم تا رسیدن به امکانات حداقلی و رفع مشکلات اقتصادی، در سطح ثروت و ارزش مردم ایران خیلی فاصله داریم و هنوز خودمان را با بازماندگان حادثه قطار همدرد میدانیم ، اما تلاش برای حرکت به جلو و تغییر و پرواز ستودنیست) راستی به افتخار خلبان شهید بابایی و همه خلبانان شجاع و خوب ایرانی»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز فیلمبرداری «در مدت معلوم۲» با حضور بازیگر فرانسوی
- الهام حمیدی به «خائن کشی» پیوست + عکس
- شکایت الهام حمیدی از یک جواهرفروشی به خاطر سواستفاده از نامش
- چرا الهام حمیدی نظرش را درباره انتخابات دیر اعلام کرد؟
- پست اینستاگرام الهام حمیدی درباره تفاوت سالمندان اروپایی و ایرانی
- واکنش هنرمندان به درگذشت حسن جوهرچی/ از فریبرز عربنیا تا هدیه تهرانی
- در جامعه ما زیادند زنهایی که به ظاهر آراسته، زیبا و مرفه هستند، اما درونی ویران دارند
- واکنش تند الهام حمیدی در اینستاگرامش: اطلاع از ازدواج و یا جدایی من چه دردی از شما دوا میکنه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





