آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایشهای به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۲ تفکیک اجراها مشخص شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایشهای به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام شد.
نمایش «جریان» به کارگردانی علیرضا معروفی که از روز ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان آغاز کرده ، تا پایان روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ با مجموع ۲ اجرا و میزبانی از ۳۷۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۴۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «ژنرال مجهول» به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی که از روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه رفته ، تا روز جمعه ۳۰ تیرماه با مجموع ۹ اجرا و ۶۲۷ تماشاگر به فروشی معادل ۵۶ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) دست پیدا کرده است.
نمایش «حرفهای» به کارگردانی وحید منتظری نیز که از روز ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرد، تا روز جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ با مجموع ۸ اجرا ، ۸۷۰ تماشاگر به فروشی معادل ۸۹ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) دست پیدا کرده است.
نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه هم که از روز ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، تا روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ با ۴ نوبت اجرا، ۳۷۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۴۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «سایه روشن» به کارگردانی سعیده آجربندیان هم که از روز ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزا ر تومان اجرای خود را آغاز کرده ، تا روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ با ۷ نوبت اجرا، مجموع ۲۱۷ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروش داشته است.
نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده نیز که از روز ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه رفته ، تا روز جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ با مجموع ۷ اجرا و ۴۷۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۴۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.
نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته ، تا روز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ با مجموع ۱۰ اجرا ، ۲۶۷ تماشاگر به فروشی معادل ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) دست پیدا کرده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی مدیر و داوران بخش عکس چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- کوروش سلیمانی هدایت مجموعه تئاتر شهر را به عهده گرفت
- اظهار نگرانی انجمن صنفی تماشاخانههای ایران از تقلیل ساختاری تئاتر کشور
- نامه سرگشاده یک کارگردان به وزیر ارشاد
- نشست شورای سیاستگذاری جشنواره «ستاره ناهید» برگزار شد
- فروش بیش از دو میلیاردی نمایشها در فروردینماه ۱۴۰۴
- با حکم معاون هنری؛ سرپرستان اداره کل هنرهای نمایشی و تئاترشهر منصوب شدند
- آمار تماشاگران سالنهای اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد
- «گالیله» با ۳ اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت
- اعلام آمار تماشاگران سالنهای تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج
- چرا فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یزد اعلام نمیشود؟
- با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛ دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از ۲۰ هزار مخاطب در سال ۱۴۰۲
- چند نفر در سال ۱۴۰۱ به تئاترشهر رفتند؟
- هزارتوی پِن!/ گزارشِی از دالانِ پرپیچوخم دریافت مجوز به صحنه بردنِ نمایش در سالهای اخیر
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





