نمایش «سهخواهر» به کارگردانی نگین ضیایی تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، همزمان با شروع اجراهای تازه نمایش «سهخواهر»، از آثار محمد چرمشیر که با کارگردانی نگین ضیایی، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه میرود، اولین عکسهایِ این اثر منتشر شد.
«سهخواهر» با دستمایه قرار دادن مسئله آرمانشهر و ناامیدی موجود در جامعه، روایتی تازه از زندگی خواهران پروزوروف را برای مخاطبان به نمایش میگذارد.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: اتاق پذیرایی خانه پروزوروفها. اتاقی بزرگ با مبلمانی مختصر. نیمروز است. در بیرون، آفتاب همه چیز را درخشان کرده است. خواهران پروزوروف اینجا هستند… .
سپیده ضیایی، شادی ضیایی، فاطمه کاظمی و مهشید کاظمی بازیگرانی هستند که در نمایش «سهخواهر» به ایفای نقش پرداختهاند.
از دیگر عوامل این اثر که تازهترین خلق گروه تئاتر واسومانی است، میتوان به: تهیهکننده: وحید لک، دستیاران کارگردان: فرنوش نادرپور، تینا حاجینصرالله، برنامهریز: امین موحدی پور، طراح صحنه: امیرحسین دوانی، طراح نور: امیرحسین سیر، محمدحسین کوزهگر، علیرضا کوزهگر، پوریا محسنی، ویدیوآرت و موشنگرافی: مجید نیرومند، طراح صدا و موسیقی: محمد اصغریاصل، طراح لباس: شادی ضیایی، طراح پوستر و بروشور: سجاد داغستانی، نقاشی و کلاژ: شادی ضیایی، ساخت دکور: مصطفا طباطبایی، دوخت لباس: مهری علییاری، مدیر تولید: حسین طاهربخش، مدیر هماهنگی و دستیار تولید: السا فتحی، ارتباطات و تشریفات: ماهرخ لک، روابط عمومی: امیر قالیچی (تئاتربازها)، عکاس: کیارش مسیبی، طراح تیزر و ساخت تیزر: مجید نیرومند، اشاره کرد.
مدت اجرای نمایش «سهخواهر» ۷۵ دقیقه است و تا ۲۰ اردیبهشت ماه، هرشب (به غیر از شنبهها) ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای مخاطبان است.


لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مدیر و داوران بخش نمایشنامهنویسی جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند
- نوجوانان و جوانان اوتیسم در نمایش «سجاد افشاریان»
- بهار «مولوی» با متن محمد چرمشیر آغاز میشود
- نمایش فیلمتئاتر «کسی نیست همه داستانها را به یاد آورد» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- نمایش غرب حقیقی / گزارش تصویری
- گفتوگو با کارگردان فیلم “داستان سه خواهر”/ امین آلپر و زیبایی زندگی روزمره
- نارضایتی داوران جشنواره تئاتر فجر از نمایشنامه های ارسالی
- مراسم تولد و بزرگداشت محمد چرمشیر / گزارش تصویری
- انتشار نخستین رمان مصور با همکاری محمدچرمشیر
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





