روایت-موسیقی «دردنوشان» به نویسندگی و کارگردانی عمار تفتی از امروز؛ ۴ آبان ماه یه مدت یک هفته تمدید شد.
به گزارش سینماسینما، روایت-موسیقى «دردنوشان» با محوریت سایکودرام و گروه درمانى روایتی از عمار تفتی است که بعد از اجرا در مهرماهی که گذشت اکنون به مدت یک هفته تمدید شده است.
موضوع این نمایش، به ظاهر در مورد عشق و جوانب آن است، اما در بطن خود حامل رنجی مشترک است که موشکافانه به این موضوع روانشناختی میپردازد.
داستان نمایش، روایت واقعیتی است از زندگی عمار تفتی و بیپرده آنچه بر روان آدمی گذشته است را بیان میکند، اما در همین حین راه نجات از تلههای روانشناسی که اکثریت قریب به اتفاق جامعه را در برگرفته، پیش پای مخاطب خود میگذارد.
این اجرا از امروز؛ ۴ آبان ماه به مدت یک هفته تمدید شده و هر ساعت ۱۹ روی صحنه تماشاخانه «دا» میرود.
گروه تولید این نمایش عبارتند از: طراح، نویسنده و کارگردان: عمار تفتى، آواز: نوید نوبخت، دکلماتور و نوازنده دف: مبینا منصورى، نوازنده کمانچه: مهشاد هاتف، طراح صدا: ارشام مؤدبیان، طراح پوستر: مرضیه رشیدى، ساخت تیزر: نیما محسنى، تصویربردار: مسعود عبدى، منشى صحنه، نور و صدا: لیلا نصیریان، خوشنویس و دستیار کارگردان: عالم صبور، عکاس: پیام احمدى کاشانى، راوى: عمار تفتى، مشاور رسانه: هدیه حدادیاصل.
علاقهمندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بکش تا زنده بمانی»؛ روایتی از زندگی بازندهها
- نمایش «کا» به تئاتر شهرزاد میآید/ نمایش «بکش تا زنده بمانی» در تماشاخانه دا
- نمایش «گلن گری گلن راس» در خانه نمایش دا روی صحنه میرود
- «گلن گری گلن راس» برای بار سوم روی صحنه میرود
- نمایش «مساوات» روی صحنه میرود
- «گربه» و «ابط الجوزا» روی صحنه میروند
- «موشها» ۲۶ دی به خانه نمایش دا میروند
- «آرتیست» در خانه نمایش دا / هرج و مرجهای جهان یک علاقمند به بازیگری
- بازگشت صدرالدین زاهد به ایران/ «افسانه ببر» روی صحنه میرود
- سریال «جلال۲» از فردا شب به شبکه یک میآید
- روزهای پایانی تصویربرداری فصل دوم سریال «جلال»
- «پنجرهای رو به آسمان» روی صحنه میرود
- ۱۰ روز استرس داشتم / عمار تفتی از بازی در سریال «پریا» گفت
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





