اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن اعلام مراتب تاسف خود برای حادثه برج متروپل آبادان که منجر به فوت تعدادی از هم وطنانمان شد با خانواده های داغ دیده این واقعه دلخراش و جامعه هنرمندان نمایش خوزستان ابراز همدردی کرد.
به گزارش سینماسینما، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی ضمن اعلام مراتب تاسف خود برای حادثه برجهای متروپل شهرآبادان که منجر به فوت تعدادی از هم وطنان عزیز و مصدومیت تعدادی از شهروندان آبادانی شد، با خانوادههای داغدیده این واقعه دلخراش و شهروندان آبادانی و جامعه هنرمندان نمایش منطقه خوزستان به ویژه شهر آبادان ابراز همدردی کرد.
در متن منتشر شده از سوی اداره کل هنرهای نمایشی آمده است:
آنچه در حادثه برجهای متروپل آبادان اتفاق افتاد، ضایعهای جانکاه و مصیبتی دردناک برای ملت شریف ایران به ویژه خانوادههای داغدیده از این رویداد دلخراش است که توصیف گستره اندوه ناشی از آن در قالب واژه ها و پیام تسلیت نمی گنجد.
اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر همه داغدیدگان این حادثه دلخراش، مراتب ابراز همدردی خود را با مردم عزیز استان خوزستان، شهروندان آبادانی و تمامی هنرمندان فرهیخته و ارجمند استان خوزستان به ویژه شهر آبادان اعلام داشته و ضمن آرزوی سلامتی و بهبود سریع برای مجروحان حادثه، از خداوند مهربان خواستار صبری عظیم برای خانوادههای داغدیده است.
لازم به توضیح است مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت (یادبود فتح خرمشهر) که قرار بود روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر میزبان مخاطبان شود، به احترام درگذشتگان حادثه ساختمان متروپل آبادان وابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه دلخراش برگزار نخواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی مدیر و داوران بخش عکس چهلوچهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- کوروش سلیمانی هدایت مجموعه تئاتر شهر را به عهده گرفت
- اظهار نگرانی انجمن صنفی تماشاخانههای ایران از تقلیل ساختاری تئاتر کشور
- نامه سرگشاده یک کارگردان به وزیر ارشاد
- نشست شورای سیاستگذاری جشنواره «ستاره ناهید» برگزار شد
- فروش بیش از دو میلیاردی نمایشها در فروردینماه ۱۴۰۴
- با حکم معاون هنری؛ سرپرستان اداره کل هنرهای نمایشی و تئاترشهر منصوب شدند
- چرا فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یزد اعلام نمیشود؟
- با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی؛ دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد
- آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایشهای تئاتر شهر اعلام شد
- هزارتوی پِن!/ گزارشِی از دالانِ پرپیچوخم دریافت مجوز به صحنه بردنِ نمایش در سالهای اخیر
- امضای یک بیانیه: تبعات و ممنوعیات
- نوید محمدزاده نمایشش را توقیف کرد؟/ توضیحات ادارهکل هنرهای نمایشی درباره توقف بلیت فروشی «شب شک»
- عذرخواهی پیمان معادی برای واکنش دیرهنگام به حادثه متروپل: ما جا ماندیم
- فروش ۱۶۵ میلیونی نمایش «پروین»/ آمار فروش و تماشاگران نمایش های سه تالار نمایشی اعلام شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





