نمایش «سی نورا» به کارگردانی امیر فراهانی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «سی نورا» به نویسندگی فرزین نوبرانی، کارگردانی امیر فراهانی، دراماتورژی محمد امیریاراحمدی و تهیهکنندگی نوید محمدی نوقیزاده از هشتم مهر در سالن ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود.
سپیده خداوردی، امیرکاوه آهنین جان، محسن حسینی، حمید رحیمی، آوا گنجی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش میپردازند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: نورا همسر موسیقیدان مشهوری است که برای برگزاری کنسرتی مهم ناچار میشود، یکی از اعضای قدیمی ارکستر خود را اخراج کند. این تصمیم زندگی خصوصی نورا را با بحرانی سخت روبه رو میکند… .
از دیگر عوامل این نمایش میتوان به: عسل کلاکی(مجری طرح، سرپرست گروه کارگردانی و برنامهریز)، محمد امیریاراحمدی(دراماتورژ و بازنویس متن)، سعید یزدانی(طراح صحنه)، شبنم روزبهانه(طراح گریم)، مهرناز عباسی(طراح لباس)، على زندیه(طراح گرافیک و تبلیغات)، فواد امیرى(آهنگساز)، مدیا نورخمامی(دستیار اول کارگردان)، محمد سفید موی آذر(جانشین تهیهکننده)، سینا کریمی ارشادی(مدیر تولید)، حسین حاجی بابایی(عکاس)، سعید مومنى(ویدیو مپینگ)، محمد کوچکزاده(مدیر برندینگ)، پدرام احمدی(مشاور جامعه شناسی و روانشناسی)، رضا آرامش(مدیرصحنه)، امیرحسین دولّى،سامان رحمانى(دستیاران صحنه)، پگاه بزرگ پور،کیمیا مرادى،ریحانه میرزایى،معصومه محمدى(دستیاران گریم)، فاران یزدى زاده(دستیار لباس)، لیلا نصیریان(اتاق فرمان)، فرناز امیری، هاله شریفی، افسانه سیاوشان، ساحل اعتمادی، آیدا گلپایگانی، امین آبادی، صدرا حسینی(نوازندگان) و حامد قریب(مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه) اشاره کرد.
نمایش «سی نورا» از هشتم مهر، هر شب (به غیر از شنبهها) ساعت ۲۱:۴۰ در سالن ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مانی رهنما در کنسرت نمایش «خانه دراکولا» را میخواند
- «جن زدگان» ایبسن روی صحنه تئاتر شهرزاد میرود
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- روزهای پایانی «سی نورا» بر صحنه شهرزاد/ بازیگران و عوامل نمایش «منگی» معرفی شدند
- «عروسکخانه» روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد
- عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد
- «مجنون آن لیلی» از امروز روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد میرود
- «اسکرینشات» با بازیگران جدید تمدید شد/ رونمایی از پوستر
- «ستوان آینیشمور» در پردیس تئاتر شهرزاد
- از بهرام بیضایی تا جلالی تهرانی در پردیس تئاتر شهرزاد
- داود علیشاهی: تئاتر مستقل مسیر خود را پیدا خواهد کرد
- امیرآرتا، دختر آوازهخوان مترو و گیتی معینی با «هوندا آدیداس» روی صحنه میروند
- اجرای «صالحان» در پردیس تئاتر شهرزاد
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
- نمایش «خونینزار» توقیف شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





