سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون ویژه برنامه «یک یک» را برای تحویل سال شبکه یک سیما به مدت بیش از ۱۰ ساعت اجرا کرد. به گزارش سینماسینما، یکی از برگ برنده های این برنامه حضور بابک حمیدیان به همراه همسرش مینا ساداتی که اینگونه خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام می کردند بود.
حمیدیان در این برنامه در گفتگو با ضیاء بیان کرد: اکنون هیجان زده ام. وقتی آدم جزو مهمان های آخر یک برنامه با این کیفیت و تنوع مهمان است نمی داند به چه کسی سلام بدهد و چه کسی را از لیست جا بیندازد.

وی با بیان اینکه سومین بار است در برنامه های ضیاء حضور پیدا می کند درباره ماجرای ازدواج خود با ساداتی اظهار کرد: سونامی دنیای مجازی خوشبختانه یا متاسفانه انسان را می برد. واقعیت این است که اتفاقی که برای من و خانم ساداتی افتاده در شلوغی های تهران و بحران هایی که مردم سرزمین دارند اتفاق ویژه ای نیست. بلکه یک اتفاق آرام در کنار حوادث دیگر است.
ایفاگر شخصیت اصلی سریال «بیمار استاندارد» تأکید کرد: قرار نیست به مردم بگوییم ما تفاوتهایی با شما داریم و ما همواره از این ماجرا فرار کردیم. اما همانطور که اشاره کردم سیل دنیای مجازی انسان را می برد و ما نفهمیدم چگونه شد که دنیای مجازی از خبر ازدواج ما پر شد.
حمیدیان ادامه داد: حتی همانطور که متوجه شده اید عکسی از آن لحظه باشکوه نیست. من و مینا برای فیلم «هیهات» به کارگردانی هادی مقدم به کربلا مشرف شدیم و در خبرهایی که از ازدواجمان منتشر شد، معمولا از عکس ما در کربلا استفاده کرده اند. ما فکر نمی کردیم بین خبرهای محسن و سام و بنیامین، خبر ازدواج ما هم مهم باشد.

ساداتی نیز ضمن خسته نباشید به عوامل پشت صحنه برنامه، از اینکه پیش از حضور در «یک یک» به تماشای آن نشسته بودند سخن گفت و افزود: ما نمیخواستیم درباره این جریان حرف بزنیم و فکر میکردیم قرار نیست زندگی خصوصی مان رسانه ای شود. اما دیگر این موضوع دست ما نبود.
حمیدیان نیز درباره فضای سریال «بیمار استاندارد» توضیح داد و ترکیب سعید آقاخانی با بهرام توکلی را به شکل گرفتن یک سریال با حال و هوای طنز فانتزی منجر دانست که البته شباهتی به جنس طنزهایی که با بازی امثال حمید لولایی از تلویزیون پخش می شود ندارد.
وی همچنین در پایان حرفهایش آرزو کرد در سال جدید مردم برای یک ربع هم که شده به زندگی هم کار نداشته باشند!
برچسبها: بابک حمیدیان, مینا ساداتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- فیلم مینا ساداتی در بخش مسابقه جشنواره «تیرانا»
- چهل سال غریب/ نگاهی به فیلم «غریب»
- متن قربانی اجرا/ نگاهی به فیلم «غریب»
- فرصت از دست رفته/ نگاهی به فیلم «مغز استخوان»
- «مغز استخوان»؛ فاقد هسته مرکزی دراماتیک
- «خاتون» و زنده کردن حس وطن پرستی
- بهروز شعیبی: «روز بلوا» در کارگردانی و روایت قصه، تجربهای متفاوت برایم بود
- معرفی هیات انتخاب چهارمین جشن فیلم کوتاه ده
- حامد بهداد و لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «پیر پسر» بازی میکنند
- شاهرخ فروتنیان و بابک حمیدیان در سریال «خاتون» بازی میکنند
- نمایش آنلاین «تابستان داغ» در سوئد
- «درخت گردو» به جشنواره مسکو دعوت شد
- راز نهفته، نگفته باقی ماند!/ نگاهی به فیلم «چ»
- برترین بازیگر مرد سال ۹۸ (۴)/ بابک حمیدیان، علی شادمان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
آخرین ها
- «یک تصادف ساده» نامزد ۴ جایزه WAFCA ۲۰۲۵ شد
- جشنواره بینالمللی دریای سرخ؛ اهدای جایزه دستاورد به مایکل کین/ نگرانی آدرین برودی از هوش مصنوعی
- از وعده تحول تا نداشتن نگاه سمپات
- پایان جشنوارهای با داوری پیمان معادی؛ «آسمانِ موعود» بهترین فیلم جشنواره مراکش شد
- خوانشی روانشناختی از «چشمبادومی»؛ روایت گسسته در آینه هویتِ متلاشی
- بیانیه یکصد سینماگر درباره حکم تازه جعفر پناهی
- «سایت اند ساوند» ۵۰ فیلم برتر ۲۰۲۵ را انتخاب کرد؛ فیلم اندرسون در صدر/ «یک تصادف ساده» ششم شد
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- دربارهی نمایش «زنی که فقط سیگار میکشد»؛ ای کاش که جای آرمیدن بودی
- «تاجی» به اسکار رفت/ «آمیگدال» آماده نمایش شد
- نخستین نشست هیئت مدیره انجمن منتقدان برگزار و رئیس انجمن انتخاب شد
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید





