احسان کرمی میگوید عوامل «کلاه قرمزی» اطلاعی از سرنوشت پخش این برنامه ندارند و تنها در حسرت پخش آن و شاد شدن مردم هستند.
به گزارش سینماسینما، احسان کرمی درباره وضعیت پخش «کلاه قرمزی» و اینکه چه اتفاقات جدیدی برای آن رخ خواهد داد، بیان کرد: ما خیلی خوشحال می شویم اگر یک نفر در این زمینه به ما اطلاع دهد. هیچ کس از مسایل و اتفاقات اطلاعی نمی دهد و من نمی دانم که چه کسی در جریان است. عوامل خود پروژه از جمله ایرج طهماسب، مشاور پروژه و ما که بازیگران مجموعه هستیم هیچی نمی دانیم که چه اتفاقی برای «کلاه قرمزی» خواهد افتاد.
صداپیشه نقش «عزیزم ببخشید» درباره کلاه قرمزی که برای نوروز ۹۶ ساخته شد، اظهار کرد: ما برای پر کردن جای خالی دنیا فنیزاده و اینکه روحش شاد باشد با انگیزه بیشتر کار کردیم و بهترین «کلاه قرمزی» همه سال ها را ساختیم. کسی نمی داند ما چه انرژی ای برای این مجموعه گذاشتیم و کسی هم نمی داند تکلیف این پروژه چیست.
وی درباره بلاتکلیفی برخی از پروژه های سازمان یادآور شد: چندی پیش تبلیغ سریال «سرزمین کهن» دوباره روی آنتن رفت و من نمی دانم چرا پخش نشد. اصلا متوجه نمی شوم که در سازمان صداوسیما چه خبر است البته خدا را شکر شنیدم بعضی از برنامه ها از جمله برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» با همت آقای دارابی معاون استان ها دوباره قرار است روی آنتن برود.
کرمی درباره این اتفاقات که به یک روال در سازمان صداوسیما تبدیل شده است، بیان کرد: سلیقه و نبودن یک ساختار مناسب در شبکه ها و سازمان صداوسیما موجب می شود که این اتفاقات رخ دهد. بسیاری از اتفاقات در سازمان براساس اعمال سلیقه است که ممکن است مدیری برنامه ای را دوست داشته باشد و برعکس دوست نداشته باشد.
وی اضافه کرد: من بسیار مشتاقم که حداقل خودم یک پلان از «کلاه قرمزی» را ببینم و دلم برای همه آن زمان و انرژی که صرف شد، می سوزد چراکه تنها عشقمان این بود که مردم در نوروز بخندند و لذت ببرند.
کرمی در واکنش به اینکه با انرژی که برای این کار صرف شد برای فصل بعد هنوز انگیزه دارند یا خیر؟ عنوان کرد: اگر قرار باشد من به مسایل دلسردکننده فکر کنم باید دست از کار بکشم ولی من دلسرد نمی شوم چون احساس می کنم اگر بخواهم شانه خالی کنم سنگر دیگری خالی شده است و اگر هم همه ما احساس دلسردی کنیم دیگر چه کسی فعالیت داشته باشد؟
این مجری در بخش دیگری از سخنانش درباره اجرا در تلویزیون و اینکه می تواند به صورت زنده اجرا داشته باشد یا خیر؟ توضیح داد: خدا شاهد است که من اطلاعی ندارم و حتی کلمه ای به من بیان نشده است که آیا در زمینه اجرا ممنوع الفعالیتم یا می توانم اجرا داشته باشم. سازمان افطاری می دهد و همه مجریان را دعوت می کند اما از من دعوتی به عمل نمی آید و حتی در همین حد هم مرا مجری خود نمی داند.
کرمی در پایان درباره منع فعالیت برخی مجریان و اینکه خیلی وقت ها اطلاعی در این زمینه ندارند، اظهار کرد: ما مجریان پر از ندانستن هستیم و از بسیاری از مسایل اطلاعی نداریم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازگشت ایرج طهماسب و فرزاد حسنی/ موضع صداوسیما درباره مهران مدیری
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- «پشه» ممنوعالتصویر شده است؟/ دلیل غیبت یکی از عروسکهای مجموعه «مهمونی»
- پشه از مهمونی حذف شد؟/ ️انتقادات کار دست ایرج طهماسب و تیمش داد
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- مروری بر چند مجموعه عروسکی خاطرهانگیز/ عروسکهایی که سلبریتی شدند
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- پینگ پنگِ یکنفرهی ایرج طهماسب!/ نگاهی به برنامه «مهمونی»
- سرمایههای فرهنگی خود را ارج نهیم/ درباره برنامه «مهمونی»
- تقابل پشه و مگس و قیمه خانم با خاطراتمان/ درباره برنامه «مهمونی»
- معرفی صداپیشگان «مهمونى»/ پخش اثر تازه ایرج طهماسب از فروردین ۱۴۰۱
- آقای مجری به شبکه نمایش خانگی میآید
- اجرای نمایش «پازل» در لسآنجلس پایان یافت/ ادامه اجرا، در دیگر شهرهای آمریکا و کانادا
- روایت و نقد «تنگسیر» در سیامین قسمت پادکست «سینما، خاطره»
- فاطمه معتمدآریا از حضورش در سینما گفت/ نقش دختر لر برایم هدیه الهی بود/ بازی نکردن در «مادر» تنها افسوسی است که دارم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





