برنامه هفته پیش «خندوانه»، باز هم حاشیهساز شد.
به گزارش سینماسینما، مسابقه دهنده برنامه «خندوانه»، این بار جو زدهتر از پیش، پا را فراتر گذاشت و به تمسخر و اهانت به یکی از شخصیتهای علمی کشور پرداخت و عجیب اینکه این تمسخر و اهانت از سیمای جمهوری اسلامی به نمایش درآمد.
شوخیهای زننده این مسابقه دهنده و برنامه سخیف تا جایی بود که فیلم این شوخیها با عنوان «باور کنید این شوخی ها از صدا وسیما پخش شده است» درشبکه مجازی منتشر شد.
متاسفانه هدیه کردن عرصه و آنتن به افراد بدون صلاحیت اخلاقی و حرفهای، کم اطلاع بودن برخی ناظرین سیما نسبت به امور و اخبار سیاسی، وجود برخی مدیران غیر مسلط به هنر و ناآگاه از فضای به اصطلاح هنری، سبب تولید برنامههای نامناسبی میشود.
پیشتر یکی از شرکتکنندگان «خندوانه» هم خانمی بود که در نهایت تعجب مخاطبان، شوخیهای زنندهای را در سیما ارائه داد و پس از واکنشهای منفی مردم، از روی عصبانیت مردم ایران را بیفرهنگ لقب داد.
دادن عرصه عمل به افراد فاقد صلاحیت به شبکه نسیم خلاصه نمیشود. در روز خبرنگار در برنامه «فرمول یک» شبکه اول سیما نیز، یک خبرنگار روزنامههای زنجیره ای به حمایت از یک متهم تحت محاکمه پرداخت و علیه وزیر کار به دلیل ندادن مجوز به تشکلی غیر همسو با مبانی انقلاب تاخت!
حضور خبرنگار روزنامهای زرد و زنجیرهای در برنامهای رسمی در شبکه اول سیما گویای نبود دغدغهمندی نسبت به انقلاب، بیسوادی سیاسی و رسانهای مجری و تهیهکننده برنامه است.
مضحک اینکه این اتفاقات به بهانه چند صدایی رخ میدهد و معلوم نیست چرا یگانه تریبون دیداری و شنیداری نظام جمهوری اسلامی، باید جولانگاه چند صدایی قرار بگیرد و دیگر رسانههای معاند که شعار چند صدایی میدهند اساسا اعتنایی به حضور چند صدا در برنامه های خود ندارند؟!
منبع: کیهان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- اعتراض عضو کمیته علمی کرونا و پاسخ «خندوانه»؛ با مجوز کدام نهاد ماسکها را برداشتید؟/ مجوز شورای سلامت صداوسیما را داشتیم
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- انتقاد عصر ایران از کیهان : بازیگر زن بدچهره یعنی چی ؟/زن خوش چهره نقدهایش قابل پذیرش است ؟
- کیهان : بازیگر زن بدچهره چرا بعد از سالها همکاری با رسانه ملی ناگهان آن را حکومتی یافته ؟
- وقتی فروش فیلم فرهادی دستاویزی برای حمله جریانهای سیاسی می شود
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





