مجموعه تلویزیونی «ناریا» در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد.
به گزارش سینماسینما، مجموعه تلویزیونی «ناریا» به کارگردانی جواد افشار و تهیهکنندگی محمد مصریپور به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برونمرزی در مرحله پایانی پیش تولید قرار دارد و گروه پس از انتخاب لوکیشنها، بازیگران و عوامل پشت دوربین بزودی تصویربرداری را آغاز خواهند کرد.
این مجموعه علاوه بر تهران در شهرهایی نظیر کرمانشاه و خوی و همچنین کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان و یک کشور عربی که بزودی انتخاب خواهد شد، تصویربرداری میشود.
فیلمنامه «ناریا» به نویسندگی حمید رسولپور و سمیه تاجیک در ۵۰ قسمت به نگارش درآمده است. جواد افشار نیز بیش از یک سال روی این فیلمنامه بازنویسی و پرداخت نهایی را انجام داده است.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده: هوژان، دختر نخبه ایرانی در اوج شکوفایی علمیاش به دنبال اختراع پدیدهای میرود که قرار است ایران را به جایگاه منحصر به فردی برساند. در این بین تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی دست به دست هم داده تا این نخبه علمی را نابود کنند. در این مسیر یکی از تبهکاران عاشق او گشته و چون همه راههای باطل را تجربه کرده و غرق در گناه است، شایستگی زیستن در کنار خوبان را نداشته و عشق… .
دیگر عوامل اصلی «ناریا» که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علی رجاییمقدم، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزیفرد، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، مدیر برنامهریزی: سعید غلامی، سرپرست گروه کارگردانی: هادی افشار، مشاور رسانهای: امین اعتمادیمجد، مدیر تولید: اسماعیل کردی، منشی صحنه: پوریا کاظمیفرد، عکاس: مهدی حیدری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تأملی بر فیلم «صیاد» و بازنمایی یکی از مؤمنترین فرماندهان ایران/ صیاد در آیینه سینما
- پایان مأموریت «ناریا» در تهران
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای ۹ فیلمنامه
- کیمیایی که کیمیا نبود/ به بهانه بازپخش سریال کیمیا
- ساخت فیلم حضرت معصومه(س) به جریان افتاد
- توضیحات تهیهکننده «گاندو»؛ «گلستان» در دست مأمور آمریکایی چه میکرد؟/ جنجال کلاهگیس
- تهیهکننده «گاندو» به ماجرای حجاب زنان در سریالش پاسخ داد/ با حفظ روحیه انقلابی، تمام واقعیتها را نشان میدهیم
- آخرین جزییات ساخت سریال «گاندو» از زبان جواد افشار
- حادثه خطرناکی که جان سیروس گرجستانی را تهدید کرد
- جشن پایان ضبط «آنام» برگزار شد/ دشواری ساخت سریال خارج از تهران
- اسماعیل عفیفه: تصویربرداری «آنام» سه روز دیگر تمام می شود/ از کلیشه دوری کردیم
- واکنش کارگردان «آنام» به حذف تیتراژ و سکانسهایی از سریالش
- تصویربرداری سریال «آنام» به ۸۰ درصد رسید/ پخش بعد از «لیسانسهها»
- نقشآفرینی مهرانه مهینترابی در «آنام»
- کارگردان سریال برادر: پایان فیلم کلیشهای نیست
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





