تصویربرداری اپیزود «چهارگاه» از مجموعه «روزهای بهتر» به کارگردانی بیژن میرباقری آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، قصه این اپیزود به قلم سارا باقرزاده روایت چهار مادر است که عاشقانه برای نجات فرزندان خود مبارزه می کنند. لوکیشن های این سریال که در ۵ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می شود تماما در تهران است. مریم سعادت، کوروش تهامی، امیررضا دلاوری، الیکا عبدالرزاقی، مریم مقدم، کاظم هژیرآزاد، نگین معتضدی، غلامرضا اصانلو، علی اصغر طبسی و هانیه کریمی دراین اپیزود به ایفای نقش می پردازند.
فهرست عوامل تولید کننده این اثر عبارتند از مدیرتصویربرداری: شهرام نجاریان، تصویربردار: سید هادی پویا حسینی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، طراح صحنه و لباس: سحر شهامت، طراح گریم: محسن دارسنج، جانشین تولید: امیر حیدری، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، عکاس: امیر فائض، تدوین: حمید نجفی راد، آهنگساز: عماد توحیدی، صداگذار: بهروز معاونیان، مشاور رسانه ای: سهیلا قوسی.
مجموعه «روزهای بهتر» در ۶ اپیزود توسط کارگردان های مختلف ساخته می شود و تاکنون تصویربرداری اپیزود «آفتابخیزان» به کارگردانی حمیدرضا لوافی از این مجموعه با بازی آزیتا حاجیان، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی و مریم خدارحمی در شمال کشور انجام شده است.
مجموعه «روزهای بهتر» به تهیه کنندگی احمد زالی در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- درباره سریال «محکوم»/ محکوم به تماشا
- با دستور قضایی؛ چهار نفر از عوامل اصلی پخش برنامهی تفرقهافکنانه در شبکه یک بازداشت شدند
- اهانت به مقدسات اهل سنت روی آنتن شبکه یک؛ برکناری دو مدیر/ علیه ۸ نفر اعلام جرم شد
- رکوردشکنی «پایتخت ۷» در تلوبیون؛ ۳۳۰ میلیون دقیقه تماشا و ۶۶۰ هزار کاربر همزمان
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- نمایشهای راه یافته به «مسابقه تئاتر نوجوان» جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد
- با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی؛ «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به صحنه برگشت
- کیانوش عیاری: «۸۷متر» از شبکه یک روی آنتن میرود
- امیر مهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی به تئاتر شهر میآیند
- اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی؛ بازگشت سنجد/ جناب خان خوش آمدی!
- پخش سه سریال جدید از تلویزیون
- در جشن سالانه نمایشگران عروسکی عنوان شد؛ روایت حجازیفر از چالشهای «مبارک»/ مرضیه برومند: دنبال بودجه بدوید
- فیلمبرداری فیلم کوتاه «شپش» پایان یافت/ روایتی متفاوت از یک تنهایی
- معرفی هیات داوران دو بخش جشنواره بینالمللی تئاتر کودک و نوجوان
- فقدان معرفه النفس قرآنی/ یادداشت احمد میراحسان دربارهی شخصیتپردازی در سریال «برف بیصدا میبارد»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





