تصویربرداری مجموعه تلویزیونی (با نام موقت) «دستت را به من بده» پس از پایان سکانس های آگاهی تهران هم اکنون به صحنه های خیابانی رسیده است.به گزارش سینماسینما، مجموعه تلویزیونی «دستت را به من بده» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپورو تهیه کنندگی علی پورکیانی اوایل مهر ماه در تهران کلید خورده است و گروه تولید هم اکنون در خیابانهای تهران مشغول تصویربرداری هستند و به زودی برای ادامه کار راهی لوکیشن تازه ای می شوند که خانه یکی دیگر از کاراکترهای مجموعه است.
تمام بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از کار جلوی دوربین رفته اند و تدوین همزمان مجموعه هم توسط محمد حسین غضنفری در حال انجام است.
همچنین به گفته تهیه کننده قرار است به زودی نام این سریال تغییر کند.
«دستت را به من بده» یک مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی دارد. این سریال ماه رمضان ۹۷ از شبکه سوم سیما پخش می شود.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریالهای موفق تلویزیونی همچون”جراحت”،”نفس گرم”،”شیدایی”،”گلهای گرمسیری”و …را برعهده داشته است.
در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی،مریم بوبانی، مارال فرجاد،نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی،بابک بهشاد،علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش می پردازند.
در خلاصه داستان “دستت را به من بده” آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است.این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود.خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.
عوامل تولید سریال تلویزیونی «دستت را به من بده» عبارتند از:نویسنده و کارگردان: محمد مهدی عسگرپور، همکار نویسنده: جمیله دارالشفاهی مدیرتصویربرداری:فریبرز سیگارودی،طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:سید مهدی موسوی، مدیر تولید:حسین پورکیانی،صدابرداری : علیرضا کیان ارثی ، مدیر تدارکات:افشین رئوفی، دستیار اول کارگردان: لیلا رنگرزان، برنامه ریز: سید جواد حسینی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، عکاس:محمد مهدی دلخواسته، کامبیز رحمانی فر، تصویربردار پشت صحنه:محمود پری، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی،ناظر کیفی:علی روحانی و تهیه کننده:علی پورکیانی.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- ۲ فیلم جدید روی پرده سینماها میرود
- پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما در یک هفته
- نقش امین تارخ در ارتقای بازیگری سینمای ایران/ موزه سینما نباید از حضور هنرمندان خالی باشد
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- مسابقه استندآپ کمدی «رینگو» به نمایش خانگی میآید/ کشف استعدادها در فضایی متفاوت
- در جلسه با روسای صنوف خانه سینما مطرح شد؛ در ارشاد معتقدند سینما را احیا کردهاند/ انگار باید با برخی ژانرها خداحافظی کنیم
- «ترانه تارخ»؛ پرترهای از زندگی امین تارخ/ عسگرپور: وجوه آموزشی تارخ فراتر از مرزهای خودمان بود/ اسعدیان: امین تارخ را زود از دست دادیم
- ناگریز از زندگی زیر تنها سقف امن/ نگاهی به فیلم «اجارهنشینها»
- در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه مطرح شد؛ عسگرپور: برنامه، ساختاری کاملا سنتی دارد / ویاودیها تبدیل به شبکههای تلویزیون میشوند؟
- عسگرپور در جشنواره فیلم اتریشی داوری میکند
- انتقاد برومند و عسگرپور از مواضع خزاعی/ ماهیت «خانه سینما» چیست؟
- برای هفتمین دورهی پیاپی؛ محمدمهدی عسگرپور بهعنوان نایب رییس فیاپف انتخاب شد
- هیات مدیره جدید کانون کارگردانان سینما انتخاب شدند
- به یاد هنرمندان درگذشته/ چشمهایی که در سال ۱۴۰۱ بسته شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





