تصویربرداری مجموعه تلویزیونی (با نام موقت) «دستت را به من بده» پس از پایان سکانس های آگاهی تهران هم اکنون به صحنه های خیابانی رسیده است.به گزارش سینماسینما، مجموعه تلویزیونی «دستت را به من بده» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپورو تهیه کنندگی علی پورکیانی اوایل مهر ماه در تهران کلید خورده است و گروه تولید هم اکنون در خیابانهای تهران مشغول تصویربرداری هستند و به زودی برای ادامه کار راهی لوکیشن تازه ای می شوند که خانه یکی دیگر از کاراکترهای مجموعه است.
تمام بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از کار جلوی دوربین رفته اند و تدوین همزمان مجموعه هم توسط محمد حسین غضنفری در حال انجام است.
همچنین به گفته تهیه کننده قرار است به زودی نام این سریال تغییر کند.
«دستت را به من بده» یک مجموعه تلویزیونی ۳۷ قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی دارد. این سریال ماه رمضان ۹۷ از شبکه سوم سیما پخش می شود.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریالهای موفق تلویزیونی همچون”جراحت”،”نفس گرم”،”شیدایی”،”گلهای گرمسیری”و …را برعهده داشته است.
در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی،مریم بوبانی، مارال فرجاد،نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی،بابک بهشاد،علی استادی، معصومه قاسمی پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش می پردازند.
در خلاصه داستان “دستت را به من بده” آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است.این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می شود.خانواده هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.
عوامل تولید سریال تلویزیونی «دستت را به من بده» عبارتند از:نویسنده و کارگردان: محمد مهدی عسگرپور، همکار نویسنده: جمیله دارالشفاهی مدیرتصویربرداری:فریبرز سیگارودی،طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:سید مهدی موسوی، مدیر تولید:حسین پورکیانی،صدابرداری : علیرضا کیان ارثی ، مدیر تدارکات:افشین رئوفی، دستیار اول کارگردان: لیلا رنگرزان، برنامه ریز: سید جواد حسینی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، عکاس:محمد مهدی دلخواسته، کامبیز رحمانی فر، تصویربردار پشت صحنه:محمود پری، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی،ناظر کیفی:علی روحانی و تهیه کننده:علی پورکیانی.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- ۲ فیلم جدید روی پرده سینماها میرود
- پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما در یک هفته
- نقش امین تارخ در ارتقای بازیگری سینمای ایران/ موزه سینما نباید از حضور هنرمندان خالی باشد
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- مسابقه استندآپ کمدی «رینگو» به نمایش خانگی میآید/ کشف استعدادها در فضایی متفاوت
- در جلسه با روسای صنوف خانه سینما مطرح شد؛ در ارشاد معتقدند سینما را احیا کردهاند/ انگار باید با برخی ژانرها خداحافظی کنیم
- «ترانه تارخ»؛ پرترهای از زندگی امین تارخ/ عسگرپور: وجوه آموزشی تارخ فراتر از مرزهای خودمان بود/ اسعدیان: امین تارخ را زود از دست دادیم
- ناگریز از زندگی زیر تنها سقف امن/ نگاهی به فیلم «اجارهنشینها»
- در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه مطرح شد؛ عسگرپور: برنامه، ساختاری کاملا سنتی دارد / ویاودیها تبدیل به شبکههای تلویزیون میشوند؟
- عسگرپور در جشنواره فیلم اتریشی داوری میکند
- انتقاد برومند و عسگرپور از مواضع خزاعی/ ماهیت «خانه سینما» چیست؟
- برای هفتمین دورهی پیاپی؛ محمدمهدی عسگرپور بهعنوان نایب رییس فیاپف انتخاب شد
- هیات مدیره جدید کانون کارگردانان سینما انتخاب شدند
- به یاد هنرمندان درگذشته/ چشمهایی که در سال ۱۴۰۱ بسته شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





