نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا، پیرامون ویدئوی جنجالی این روزها متنی را منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما، شریعتی مجری برنامه سمت خدا در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی را پیرامون ویدئوی منتسب به حجت الاسلام فرحزادی منتشر کرد.

شریعتی نوشت:
صبح روز زلزله با این تیتر منتشر شد:
🔴 مردم زلزله زده (کرمانشاه) نباید از دولت توقع کمک داشته باشند، چون حال و روزشان باید درس عبرت بقیه شود!
ما هم دعاگویشان هستیم!
▫️
و عده ای هم بی درنگ شروع کردند به موضع گیری تند و فحاشی، بدون اینکه حتی فایل سه دقیقه ای برنامه را دیده یا شنیده باشند.
در میان اظهار نظرها لحن برخی حاکی از این بود که
به دنبال عقده گشایی اند نه همدردی!
وگرنه این روزها که روز همدلی ست و یکرنگی
نه تفرقه و تسویه حساب شخصی….
▫️
مرداد سال ۹۱ در حادثه تلخ #زلزله_ورزقان
مثل حالا هموطنان ما از دیر رسیدن امکانات امدادی گلایه می کردند
یا باید خود مردم دست به دست هم می دادند
یا فقط می نشستند و منتظر کمک مدیران اجرایی می ماندند.
عقل سلیم حکم می کند که همه باهم کاری کنیم درست مثل حالا ….
این یعنی همدلی نه سلب مسئولیت از دولت؟!
.
دلم گرفت از فحاشی و تهمت های ناروا
از اینهمه عقده، از شلوغ کاری و موج سواری!
از همهمه ی فضای مجازی بیزارم
از اینکه گاهی غریبه می شویم با هم
از اینکه چند صدایی را به همصدایی ترجیح می دهیم!
.
برای شما می نویسم که می دانم و می دانید چقدر عزیزید؛
حتم دارم عده ای همچنان چشم هاشان را بسته اند و گوش هاشان را گرفته اند تا حقیقت را نشنوند و فقط حرف خود را با الفاظی زننده بزنند.
زیاد نوشته ام اما دلم پر بود از نامهربانی دوستانی که کاش می شد به چشم هایشان زل بزنم و فقط نگاهشان کنم!
همین ….
و البته چقدر دلگرمم به اینکه:
إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- خداحافظی موقت نجمالدین شریعتی با «سمت خدا»
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
- رابطه سینما و تلویزیون چگونه باشد راضی کننده است؟
- بر شاخهای که نشستهاید؛ به دست خود اره میسایید
- پایههای ناامن سریال «خانه امن»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





