بنیامین بهادری (خواننده پاپ) شب یلدا به شبکه سوم سیما آمد. او در این مهمانی از عباس کیارستمی و فیلمی که در آن بازی کرده سخن گفت اما آواز نخواند.
به گزارش سینماسینما، بنیامین بهادری که همزمان با شب یلدا؛ بامداد چهارشنبه یکم دیماه؛ در برنامه «حرف تو برف» شبکه سوم سیما با اجرای فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود، خاطره جالبی را از عباس کیارستمی تعریف کرد.
بنیامین بهادری در هنگام باز کردن دیوان حافظ با اشاره به اینکه یکی از بهترین نسخههای حافظ، کتاب«حافظ به روایت عباس کیارستمی» است، گفت: سال ۱۳۹۰ در کیش کنسرتی برگزار کردیم و با واسطه یکی از دوستان از عباس کیارستمی دعوت کردیم تا در کنسرت حضور پیدا کند. عباس کیارستمی محبت کرد و به کنسرت ما آمد و عکس هم گرفتیم ولی هیچ وقت آن عکس را پخش نکردیم. بعدها به یکی از دوستان ما گفته بود؛ من از این پسره «بنیامین» خوشم آمد به دلیل اینکه عکسی که از من گرفت را هرگز پخش نکرد. هر کس دیگری بود آن عکس را فوری پخش میکرد.
بنیامین بهادری افزود: امروز جای عباس کیارستمی بسیار خالیست هرچند دوست ندارم بگویم که او امروز حضور ندارد.
بنیامین بهادری؛ بازیگر فیلم «سلام بمبئئ» افزود: اولین فیلمی که بازی کردم هماکنون درحال اکران است گرچه به من گفتهاند که اسم فیلم را نیاورم. من هم اسم فیلم را در این برنامه نمیآورم ولی بسیار خوشحالم که مردم از فیلم استقبال کردند.
درحالی که بسیاری از مخاطبان منتظر بودند تا بنیامین بهادری قطعاتی به صورت زنده در این برنامه اجرا کند؛ اما او هیچ قطعهای اجرا نکرد. گفته میشود به دلیل مخالفت جدی مدیران صداوسیما و شبکه سوم سیما، این خواننده پاپ از اجرای قطعه در برنامه خودداری کرده است.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داوران ایرانی معرفی شدند؛ افتتاح جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلمی از عباس کیارستمی
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- فوت بازیگر فیلم عباس کیارستمی/ احمد احمدپور درگذشت
- نگاهی به «پیرپسر» و تطابق آن با جهان سینمای کیارستمی/ اول به پیرامون، بعد به دوردستها
- «خانه دوست کجاست؟» یک فیلم صلح طلب است
- پرونده جنجالی عباس کیارستمی در «طعم عباس»
- «خانه دوست کجاست» در تازهترین قسمت سینماماجرا
- نمایش «طعم گیلاس» در قزاقستان
- در بخش ۱۰ فیلم برتر؛ «کلوزآپ» عباس کیارستمی در جشنواره ایدفا اکران میشود
- کیارستمی در آثار خود بیشتر به دنبال راه حل بود/ فرم برای کیارستمی همیشه اهمیت داشت
- معرفی نامزدهای دریافت گیلاس طلای جشنواره فیلم عباس کیارستمی
- افسون «کلوزآپ»/ یادداشت محمد حقیقت به مناسبت زادروز عباس کیارستمی
- در مراسم نکوداشت «عباس کیارستمی» مطرح شد: کیارستمی آبرودار واژه کار بود/ فیلمسازی کیارستمی در مسیر عکاسی او است
- رونمایی از پوستر اولین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی
- باشگاه سینمایی «جاده ابریشم» برگزار میکند؛ بزرگداشت عباس کیارستمی در پاریس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





