مدیر شبکه سه سیما با دفاع از سوژههای «ماه عسل»، در عین حال نسبت به دکور این ویژهبرنامه افطار تلویزیون ابراز نارضایتی کرد.
به گزارش سینماسینما، مدیر شبکه سه سیما به همراه معاون سیما صبح امروز – چهارشنبه – از لوکیشن سریال طنز «پنچری» به کارگردانی برزو نیکنژاد بازدید کردند و در جریان این بازدید، گفتوگویی با خبرنگاران و عوامل سریال داشتند.
علیاصغر پورمحمدی در حاشیه این بازدید در گفتوگو با خبرنگاران دربارهی سری جدید برنامه «هفت» و همچنین ویژهبرنامه افطار «ماه عسل» سخن گفت.
او با اشاره به اینکه «ماه عسل» به لحاظ موضوعی متنوعتر از گذشته بوده است، اظهار کرد: سوژههای «ماه عسل» از سال پیش بهتر بوده است.
پورمحمدی درباره این برنامه و اینکه چقدر متناسب با رسالت برنامه هستند، اظهار کرد: برنامه «ماه عسل» برنامه پرمخاطبی است که زیر ذرهبین قرار دارد و حساس است و امسال هم قرار بوده به لحاظ انتخاب سوژه و مهمان از سال گذشته بهتر باشد که البته انتخاب موضوع و مهمان بسیار سخت است و به همین دلیل روی آن چندین ماه کار شد.
او سپس درباره انتقاداتی که به دکور برنامه «ماه عسل» نیز میشود، گفت: من خودم از دکور برنامه ناراضی هستم و کمی شلوغ است. انتقاداتی هم وجود داشته است اما نکتهای که وجود دارد این است که با ما هماهنگی نشده بود.
مدیر شبکه سه سیما دربارهی انتقاداتی که به احسان علیخانی و اجرای او برای به حزن درآوردن مخاطب میشود، بیان کرد: چنین چیزی وجود ندارد و این مساله را قبول ندارم.
او همچنین درباره سری جدید برنامه «هفت» اظهار کرد: مجری «هفت» هنوز مشخص نشده است و در حال حاضر جلساتی با آقای میرباقری برای مذاکرات با افراد گوناگون داشتهایم. به هر حال این برنامه، برنامه مهم و حساسی است.
پورمحمدی گفت: هدف از برنامه «هفت» کمک به پیشرفت سینماست، این برنامه مستقل است و به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیست و روابط عمومی هیچ موسسهای هم نیست بلکه برای پیشرفت سینمای ایران این برنامه تولید میشود.
مدیر شبکه سه سیما در پایان درباره ساختار برنامه «هفت» مطرح کرد: این برنامه قرار است سه مجری برای نقد، گفتوگو و اخبار و رویدادها داشته باشد که از میان آنها آقای حسینی که پیش از این هم در برنامه «هفت» به عنوان منتقد ثابت به جای آقای فراستی حضور دارد، مطرح است؛ البته ممکن است مسعود فراستی هم گاهی اوقات در برنامه حضور داشته باشد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- لطفا از نردبان «فسیل» بالا نروید
- شبنشینی غیرایرانی در هفتِ یلدایی
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
- دفاع تلویحی جبلی از اظهارات ابوالقاسم طالبی؛ واکنشی به اظهارنظرهای این چند ماه بود
- له له زدن برای تیتر شدن/ درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی
- واکنش کانون کارگردانان به توهین طالبی و افخمی به زنان در برنامه «هفت»/ این مضحکه را تعطیل کنید
- واکنش بدیعی و ضیاییپرور به حرفهای طالبی؛ دیده شدن به هر قیمت/ توهین به نیمی از جمعیت کشور
- بهروز افخمی مجری «هفت» شد
- نقد یا مانیفست؟!/ نگاهی به میز نقد برنامه «هفت» در چهلمین جشنواره فیلم فجر
- خطرِ اشتباهگرفتنِ نادانی با ناخودآگاهی
- ساداتیان در برنامه «هفت» مطرح کرد/ سینما، آنقدر که مردم را میترسانند ترسناک نیست
- فراستی را رها کنید؛ سیستم باید اصلاح شود/ به بهانه جنجال حضور مسعود فراستی و صحبتهایش در «دورهمی»
- درباره حضور حاشیه ساز مسعود فراستی در برنامه «دورهمی»
- دلالی با «کار دلی»/ انتقاد «وطن امروز» از روند تولید تیتراژهای رمضانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما





