سام درخشانی بازیگر سریال «گسل» معتقدست این مجموعه اولین طنز تلویزیونی با موضوع سیاست است.
به گزارش سینماسینما، سام درخشانی درباره نقش ارشیا در سریال «گسل» که این شب ها از شبکه یک روی پخش می شود، بیان کرد: ارشیا نقش متفاوتی است که من در کمدی های پیشین بازی نکرده بودم و امیدوارم از پس این تجربه متفاوت برآمده باشم.
او به ویژگی های سریال «گسل» اشاره و عنوان کرد: «گسل» یک کار طنز سیاسی است که برای اولین بار از تلویزیون پخش می شود و همین قدر که ما توانسته ایم یک سری از خط قرمزها را رد کرده و با سیاسیون شوخی کنیم کار نویی انجام داده ایم و به همین دلیل مردم دوستش دارند.
این بازیگر با اشاره به نقش ارشیا که در سریال بازی می کند، بیان کرد: ارشیا شخصیتی وابسته و تحت تاثیر مادرش دارد و از هوش پایینی هم برخوردار است اما توانسته در حرفه خودش به دلیل اینکه تمرکز زیادی روی آن داشته موفق باشد.
درخشانی درباره پخش سریال نیز بیان کرد: امیدوارم تلویزیون و مسئولان همراهی بیشتری با چنین کارهایی داشته باشند مثلا اینکه سریال با فوتبال همزمان شود ممکن است به ندیده شدن آن منجر شود و اگر همدلی بین مسئولان وجود داشته باشد می توانند پخش آن را بعد از فوتبال شبکه سه یا دیگر اتفاقات مشابه قرار دهند. دل من می سوزد چون پول زیادی صرف ساخت سریال شده و همه عوامل برای لحظه لحظه آن زحمت کشیده اند.
بازیگر سریال «پژمان» درباره جذابیت های نقش خود توضیح داد: «گسل» سریالی کمدی و شیرین است که فانتزی های زیادی دارد و چون پیش از این مثل سوژه و موقعیت های این سریال را در کارها نداشته ایم جذابیت های بسیاری دارد.
سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی این روزها در حال ضبط و تصویربرداری است.
بازی سام درخشانی و رامتین خداپناهی روز گذشته در این مجموعه پایان یافت و ضبط سریال نیز تا چند روز دیگر تمام خواهد شد.
سریال «گسل» که پیش از این «بی نمک» نام داشت در شبکه سه به تولید رسید و این شب ها از شبکه یک پخش می شود که در ۴۰ قسمت ساخته می شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نگرانی خانواده از تصمیم کیت بلانشت/ آیا برنده دو اسکار از بازیگری خداحافظی میکند؟
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- در اهمیت راهاندازیِ خانه سالمندانِ مخصوص هنرمندان
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- حلیمه سعیدی بازیگر سریالهای رضا عطاران درگذشت
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- عاطفه تیموری: در بازیگری باید ایدهها و افکار خودم را پیاده کنم
- علی تیموری: هوش، خلاقیت و سختکوشی لازمه بازیگری است
- بازیگری، پیوندهای بیکرانگی آفرینش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





