
علی درستکار مجری تلویزیون درباره اجرای دوباره برنامه «این شبها» بیان کرد که دوباره آن را در شبکه یک سیما و همزمان با ایام اربعین روی آنتن میبرد.
علی درستکار مجری تلویزیون در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها گفت: روز گذشته از طرف حجت الاسلام حسن رحیم زاده مدیر گروه معارف شبکه یک سیما به من اعلام شد که ممنوع التصویری من رفع شده است و می توانم برنامه «این شبها» را دوباره روی آنتن ببرم.
او ادامه داد: این برنامه از هفته دیگر آغاز می شود و چند شب در هفته به مناسبت ایام پایانی ماه صفر روی آنتن می رود.
درستکار در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا کارشناسان این برنامه که به عنوان یکی از معدود برنامه های معارفی و مناسبتی خوب تلویزیون شناخته می شود گاهی به تکرار می رسند، بیان کرد: اگر شما کارشناس جدید می شناسید که شرایط حضور در رسانه ای مثل تلویزیون را داشته باشد، معرفی کنید. ما تا آنجایی که می دانم تعصبی نداریم جز محدودیت هایی که به صورت متعارف در رادیو و تلویزیون کشور بوده است و تعصب متفاوتی در گروه معارف سیما وجود ندارد.
درستکار در پایان اظهار کرد: گاهی بعضی از کارشناسان ادبیات یا چهره متناسب برای تلویزیون ندارند و یا ممکن است سخنران خوبی باشند اما پاسخ دهنده خوبی برای پرسش هایی که مطرح می شود، نباشند. ممکن است بعضی از کارشناسان هم باشند که خودشان به تلویزیون نمی آیند و یا از حضور در برنامه زنده امتناع می کنند، بنابراین دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صحبتهای یک مجری درباره ممنوعیت کار در تلویزیون و دعوت دوباره
- چرا شهرام ناظری در مراسم دکتر محمدعلی اسلامیندوشن نخواند ؟
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- تاثیر تلویزیون روی مخاطب از زبان علی درستکار/ مدیران تفکر خودشان را تحمیل میکنند
- درستکار:گفتند به خاطر دلبری از آقای هاشمی ممنوع الکار شدی
- انتقاد به اجرای رشیدپور در «هفت»/ جای شکرش باقی است که رامبد نیامد
- شرایط و چگونگی انتخاب مجریان خانم در تلویزیون
- رئیس صداوسیما در دهه شصت: امام (ره) با پخش موسیقی مخالفت نداشت
- برنامه جدید مجری سرشناس در آپارات/فیلم
- چاپ کتابی با صدای مجری برنامه “این شبها”
- پست اینستاگرام مجری مشهور و سابق برنامه «تهران ۲۰»
- گزارش تصویری روز دهم جشنواره/ حواشی کاخ مردمی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





