پیمان قاسمخانی در بخش هایی از مصاحبه خود با همشهری ۲۴، حرف های جالبی زده است . به گزارش سینماسینما، بخش هایی از این مصاحبه به شرح زیر است:
راستی علت ممنوع الکاری شما در تلویزیون چیست؟
قاسم خانی: هیچ کس نمی داند .حتی آقای پورمحمدی پیگیر ماجرا شد، اما شخص آقای ضرغامی هم در جریان علت موضوع نبود! آن موقع که رئیس سازمان بود، به آقای پورمحمدی گفته بود: «از پیمان بپرسی تازگی مقاله ای چاپ نکرده؟ حرفی نزده؟» گیر کار از یک جای دیگر است. چیزهایی که من شنیده ام، انگار با یک کلیتی از وجود من و مهراب مشکل دارند و فکر می کنند حرفهایی که ما میزنیم، در مجموع خوب نیست. منتها الان دیگر من خودم شخصا علاقه ای ندارم که با تلویزیون کار کنم؛ یعنی اگر آنها هم مرا ممنوع الکار نکنند، من آنها را ممنوع… {مکث }می کنم …ممنوع الچی کردمشان {میخندد }؟!
شما که از «برره» تا «پاچه خواری»، نشان داده اید دست به واژه سازی تان خوب است. برای این یکی هم خب یک کلمه ای بسازید.
قاسم خانی: تلویزیون را «ممنوع الپیمان» کرده ام.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک بازیگر و چندین صدا؛ عزتالله انتظامی و فیلم سینمایی «کمالالملک» در بیست و چهارمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- تازهترین اظهارات ضرغامی درباره شجریان، قاضیانی و آتشی
- تسویه حساب نسلی که دیده و شنیده نشد
- به بهانه سالروز تولد کیومرث صابری فومنی /روایت مجیدی ،پیمان قاسمخانی ، کمال تبریزی وابوالفضل جلیلی
- ما اشتباهی شدیم!
- ادامه تصویربرداری سریال «خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو» در قشم + عکس
- زندگی یک وَرِ شاد هم دارد/ نگاهی به فیلم «خوب، بد، جلف۲»
- مروری بر فهرست متقاضیان پروانه ساخت، نمایش و تهیهکنندگی/ جیرانی، قاسمخانی و جوان درخواست صدور مجوز دادهاند
- پیمان قاسمخانی: تماشای کمدی در سالن سینما حال بهتری دارد
- «چپ، راست» تازهترین فیلم چهار کارگردان کمدی
- خوب بد جلف ۲ نوروز میآید
- روایت ضرغامی از حواشی عکس معروفی که امام از بالای پلکان هواپیما پایین میآید
- واکنش جالب روزنامه جامجم به سریال «هیولا» مهران مدیری/ هیولایی که خسته است
- مهران مدیری و پیمان قاسمخانی با سریال هیولا به شبکه نمایش خانگی می آیند
- چرا ضرغامی زمانی که رئیس صداوسیما بود با افراد مختلف صبحانه نمیخورد؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





