سیدعلی ضیاء مجری تلویزیون ویژه برنامه «یک یک» را برای تحویل سال شبکه یک سیما به مدت بیش از ۱۰ ساعت اجرا کرد. به گزارش سینماسینما، یکی از برگ برنده های این برنامه حضور بابک حمیدیان به همراه همسرش مینا ساداتی که اینگونه خبر ازدواجشان را به صورت رسمی اعلام می کردند بود.
حمیدیان در این برنامه در گفتگو با ضیاء بیان کرد: اکنون هیجان زده ام. وقتی آدم جزو مهمان های آخر یک برنامه با این کیفیت و تنوع مهمان است نمی داند به چه کسی سلام بدهد و چه کسی را از لیست جا بیندازد.

وی با بیان اینکه سومین بار است در برنامه های ضیاء حضور پیدا می کند درباره ماجرای ازدواج خود با ساداتی اظهار کرد: سونامی دنیای مجازی خوشبختانه یا متاسفانه انسان را می برد. واقعیت این است که اتفاقی که برای من و خانم ساداتی افتاده در شلوغی های تهران و بحران هایی که مردم سرزمین دارند اتفاق ویژه ای نیست. بلکه یک اتفاق آرام در کنار حوادث دیگر است.
ایفاگر شخصیت اصلی سریال «بیمار استاندارد» تأکید کرد: قرار نیست به مردم بگوییم ما تفاوتهایی با شما داریم و ما همواره از این ماجرا فرار کردیم. اما همانطور که اشاره کردم سیل دنیای مجازی انسان را می برد و ما نفهمیدم چگونه شد که دنیای مجازی از خبر ازدواج ما پر شد.
حمیدیان ادامه داد: حتی همانطور که متوجه شده اید عکسی از آن لحظه باشکوه نیست. من و مینا برای فیلم «هیهات» به کارگردانی هادی مقدم به کربلا مشرف شدیم و در خبرهایی که از ازدواجمان منتشر شد، معمولا از عکس ما در کربلا استفاده کرده اند. ما فکر نمی کردیم بین خبرهای محسن و سام و بنیامین، خبر ازدواج ما هم مهم باشد.

ساداتی نیز ضمن خسته نباشید به عوامل پشت صحنه برنامه، از اینکه پیش از حضور در «یک یک» به تماشای آن نشسته بودند سخن گفت و افزود: ما نمیخواستیم درباره این جریان حرف بزنیم و فکر میکردیم قرار نیست زندگی خصوصی مان رسانه ای شود. اما دیگر این موضوع دست ما نبود.
حمیدیان نیز درباره فضای سریال «بیمار استاندارد» توضیح داد و ترکیب سعید آقاخانی با بهرام توکلی را به شکل گرفتن یک سریال با حال و هوای طنز فانتزی منجر دانست که البته شباهتی به جنس طنزهایی که با بازی امثال حمید لولایی از تلویزیون پخش می شود ندارد.
وی همچنین در پایان حرفهایش آرزو کرد در سال جدید مردم برای یک ربع هم که شده به زندگی هم کار نداشته باشند!
برچسبها: بابک حمیدیان, مینا ساداتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- فیلم مینا ساداتی در بخش مسابقه جشنواره «تیرانا»
- چهل سال غریب/ نگاهی به فیلم «غریب»
- متن قربانی اجرا/ نگاهی به فیلم «غریب»
- فرصت از دست رفته/ نگاهی به فیلم «مغز استخوان»
- «مغز استخوان»؛ فاقد هسته مرکزی دراماتیک
- «خاتون» و زنده کردن حس وطن پرستی
- بهروز شعیبی: «روز بلوا» در کارگردانی و روایت قصه، تجربهای متفاوت برایم بود
- معرفی هیات انتخاب چهارمین جشن فیلم کوتاه ده
- حامد بهداد و لیلا حاتمی در فیلم سینمایی «پیر پسر» بازی میکنند
- شاهرخ فروتنیان و بابک حمیدیان در سریال «خاتون» بازی میکنند
- نمایش آنلاین «تابستان داغ» در سوئد
- «درخت گردو» به جشنواره مسکو دعوت شد
- راز نهفته، نگفته باقی ماند!/ نگاهی به فیلم «چ»
- برترین بازیگر مرد سال ۹۸ (۴)/ بابک حمیدیان، علی شادمان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد





