بنیامین بهادری (خواننده پاپ) شب یلدا به شبکه سوم سیما آمد. او در این مهمانی از عباس کیارستمی و فیلمی که در آن بازی کرده سخن گفت اما آواز نخواند.
به گزارش سینماسینما، بنیامین بهادری که همزمان با شب یلدا؛ بامداد چهارشنبه یکم دیماه؛ در برنامه «حرف تو برف» شبکه سوم سیما با اجرای فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود، خاطره جالبی را از عباس کیارستمی تعریف کرد.
بنیامین بهادری در هنگام باز کردن دیوان حافظ با اشاره به اینکه یکی از بهترین نسخههای حافظ، کتاب«حافظ به روایت عباس کیارستمی» است، گفت: سال ۱۳۹۰ در کیش کنسرتی برگزار کردیم و با واسطه یکی از دوستان از عباس کیارستمی دعوت کردیم تا در کنسرت حضور پیدا کند. عباس کیارستمی محبت کرد و به کنسرت ما آمد و عکس هم گرفتیم ولی هیچ وقت آن عکس را پخش نکردیم. بعدها به یکی از دوستان ما گفته بود؛ من از این پسره «بنیامین» خوشم آمد به دلیل اینکه عکسی که از من گرفت را هرگز پخش نکرد. هر کس دیگری بود آن عکس را فوری پخش میکرد.
بنیامین بهادری افزود: امروز جای عباس کیارستمی بسیار خالیست هرچند دوست ندارم بگویم که او امروز حضور ندارد.
بنیامین بهادری؛ بازیگر فیلم «سلام بمبئئ» افزود: اولین فیلمی که بازی کردم هماکنون درحال اکران است گرچه به من گفتهاند که اسم فیلم را نیاورم. من هم اسم فیلم را در این برنامه نمیآورم ولی بسیار خوشحالم که مردم از فیلم استقبال کردند.
درحالی که بسیاری از مخاطبان منتظر بودند تا بنیامین بهادری قطعاتی به صورت زنده در این برنامه اجرا کند؛ اما او هیچ قطعهای اجرا نکرد. گفته میشود به دلیل مخالفت جدی مدیران صداوسیما و شبکه سوم سیما، این خواننده پاپ از اجرای قطعه در برنامه خودداری کرده است.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- داوران ایرانی معرفی شدند؛ افتتاح جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلمی از عباس کیارستمی
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- فوت بازیگر فیلم عباس کیارستمی/ احمد احمدپور درگذشت
- نگاهی به «پیرپسر» و تطابق آن با جهان سینمای کیارستمی/ اول به پیرامون، بعد به دوردستها
- «خانه دوست کجاست؟» یک فیلم صلح طلب است
- پرونده جنجالی عباس کیارستمی در «طعم عباس»
- «خانه دوست کجاست» در تازهترین قسمت سینماماجرا
- نمایش «طعم گیلاس» در قزاقستان
- در بخش ۱۰ فیلم برتر؛ «کلوزآپ» عباس کیارستمی در جشنواره ایدفا اکران میشود
- کیارستمی در آثار خود بیشتر به دنبال راه حل بود/ فرم برای کیارستمی همیشه اهمیت داشت
- معرفی نامزدهای دریافت گیلاس طلای جشنواره فیلم عباس کیارستمی
- افسون «کلوزآپ»/ یادداشت محمد حقیقت به مناسبت زادروز عباس کیارستمی
- در مراسم نکوداشت «عباس کیارستمی» مطرح شد: کیارستمی آبرودار واژه کار بود/ فیلمسازی کیارستمی در مسیر عکاسی او است
- رونمایی از پوستر اولین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی
- باشگاه سینمایی «جاده ابریشم» برگزار میکند؛ بزرگداشت عباس کیارستمی در پاریس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





