مدیر شبکه سه سیما با دفاع از سوژههای «ماه عسل»، در عین حال نسبت به دکور این ویژهبرنامه افطار تلویزیون ابراز نارضایتی کرد.
به گزارش سینماسینما، مدیر شبکه سه سیما به همراه معاون سیما صبح امروز – چهارشنبه – از لوکیشن سریال طنز «پنچری» به کارگردانی برزو نیکنژاد بازدید کردند و در جریان این بازدید، گفتوگویی با خبرنگاران و عوامل سریال داشتند.
علیاصغر پورمحمدی در حاشیه این بازدید در گفتوگو با خبرنگاران دربارهی سری جدید برنامه «هفت» و همچنین ویژهبرنامه افطار «ماه عسل» سخن گفت.
او با اشاره به اینکه «ماه عسل» به لحاظ موضوعی متنوعتر از گذشته بوده است، اظهار کرد: سوژههای «ماه عسل» از سال پیش بهتر بوده است.
پورمحمدی درباره این برنامه و اینکه چقدر متناسب با رسالت برنامه هستند، اظهار کرد: برنامه «ماه عسل» برنامه پرمخاطبی است که زیر ذرهبین قرار دارد و حساس است و امسال هم قرار بوده به لحاظ انتخاب سوژه و مهمان از سال گذشته بهتر باشد که البته انتخاب موضوع و مهمان بسیار سخت است و به همین دلیل روی آن چندین ماه کار شد.
او سپس درباره انتقاداتی که به دکور برنامه «ماه عسل» نیز میشود، گفت: من خودم از دکور برنامه ناراضی هستم و کمی شلوغ است. انتقاداتی هم وجود داشته است اما نکتهای که وجود دارد این است که با ما هماهنگی نشده بود.
مدیر شبکه سه سیما دربارهی انتقاداتی که به احسان علیخانی و اجرای او برای به حزن درآوردن مخاطب میشود، بیان کرد: چنین چیزی وجود ندارد و این مساله را قبول ندارم.
او همچنین درباره سری جدید برنامه «هفت» اظهار کرد: مجری «هفت» هنوز مشخص نشده است و در حال حاضر جلساتی با آقای میرباقری برای مذاکرات با افراد گوناگون داشتهایم. به هر حال این برنامه، برنامه مهم و حساسی است.
پورمحمدی گفت: هدف از برنامه «هفت» کمک به پیشرفت سینماست، این برنامه مستقل است و به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیست و روابط عمومی هیچ موسسهای هم نیست بلکه برای پیشرفت سینمای ایران این برنامه تولید میشود.
مدیر شبکه سه سیما در پایان درباره ساختار برنامه «هفت» مطرح کرد: این برنامه قرار است سه مجری برای نقد، گفتوگو و اخبار و رویدادها داشته باشد که از میان آنها آقای حسینی که پیش از این هم در برنامه «هفت» به عنوان منتقد ثابت به جای آقای فراستی حضور دارد، مطرح است؛ البته ممکن است مسعود فراستی هم گاهی اوقات در برنامه حضور داشته باشد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- افخمی: «بی بدن» را به جای «صبح اعدام» وارد مسابقه کنید
- دفاع تلویحی جبلی از اظهارات ابوالقاسم طالبی؛ واکنشی به اظهارنظرهای این چند ماه بود
- له له زدن برای تیتر شدن/ درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی
- واکنش کانون کارگردانان به توهین طالبی و افخمی به زنان در برنامه «هفت»/ این مضحکه را تعطیل کنید
- واکنش بدیعی و ضیاییپرور به حرفهای طالبی؛ دیده شدن به هر قیمت/ توهین به نیمی از جمعیت کشور
- بهروز افخمی مجری «هفت» شد
- نقد یا مانیفست؟!/ نگاهی به میز نقد برنامه «هفت» در چهلمین جشنواره فیلم فجر
- خطرِ اشتباهگرفتنِ نادانی با ناخودآگاهی
- ساداتیان در برنامه «هفت» مطرح کرد/ سینما، آنقدر که مردم را میترسانند ترسناک نیست
- فراستی را رها کنید؛ سیستم باید اصلاح شود/ به بهانه جنجال حضور مسعود فراستی و صحبتهایش در «دورهمی»
- درباره حضور حاشیه ساز مسعود فراستی در برنامه «دورهمی»
- دلالی با «کار دلی»/ انتقاد «وطن امروز» از روند تولید تیتراژهای رمضانی
- یورش سنگین برنامه هفت علیه جشنواره فیلم فجر + ویدئو
- تیغ و ابریشم/ نگاهی به تناقضات مسعود فراستی در برنامه هفت؛ یک آلزایمر سینمایی!
- لطفاً کمی انصاف داشته باشید/ یادداشتی در تقبیح سخنان محمدتقی فهیم در برنامه هفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه
- نگاهی به فیلم «هفتاد سی»/ در بستر واقعیت
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- قهوه دمنکشیده/چرا سریال مهران مدیری نتوانست انتظارات را برآورده سازد؟
- سرقتهای سریالی ۳زن به سبک «تسویه حساب»
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- کدام شبکههای تلویزیونی ادغام یا منحل میشوند؟
- جشنوارۀ ملی تئاتر اقتباس افتتاح شد/ امید به حضور در خانوادۀ جهانی تئاتر با شناسنامه خاص خود
- فوت بازیگر سرشناس اسپانیایی؛ ماریسا پاردس درگذشت
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در فجر۴۳
- «کیک محبوب من»، رابطهای رویایی اما تراژیک
- لغو نمایش فیلم “آخرین تانگو در پاریس”
- اسطوره موسیقی هند و یکی از برجستهترین نوازندگان طبلا در جهان درگذشت
- بررسی «ازازیل» و «انجمن اشباح» در شورای صدور مجوز ساترا
- «عزیز» از چهارشنبه اکران میشود/ رونمایی از پوستر فیلم
- مرور آثار سینمایی، تئاتری و مستند «اینگمار برگمان» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- از ۵ دی ماه؛ «علت مرگ: نامعلوم» روی پرده سینما میرود
- بازگشت ژان کلود ون دام با کمدی اکشن/ «باغبان»، ژانویه، انحصاری در فرانسه اکران میشود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- انتقاد روزنامه جام جم از تمسخر نام مریم و مسیحیت در فیلم صبحانه با زرافه ها
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- معرفی برگزیدگان جشنواره سینماحقیقت هجدهم/ وزیر ارشاد: ما مسئولان خودنظامپنداری را کنار بگذاریم
- نگاهی به جذابیت های ماندگار «ریوبراوو» وسترن با طعم شکلات
- به هر داستانی نباید اطمینان کرد
- وزیر ارشاد : بعضی مسئولان خودنظام پنداری را کنار بگذارند