محمد صوفی تهیهکننده در خصوص ادامه برنامه «صدبرگ» در ایام دهه فجر گفت: شبکه چهار یک برنامه نقد فیلم را در ایام دهه فجر ویژه جشنواره فیلم فجر تدارک دیده است. این برنامه به صورت زنده از برج میلاد پخش میشود و حدود دو ساعت ادامه خواهد داشت و ساعت پخش این برنامه، همزمان با برنامه «صدبرگ» است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رسالت شبکه چهار پرداختن به حوزه فرهنگی است و جشنواره فجر هم مهمترین اتفاق فرهنگی این روزهاست، به این نتیجه رسیدیم که برنامه صدبرگ از ۱۱ بهمن تا ۲۲ بهمن روی آنتن نرود.
صوفی تصریح کرد: برنامه سینمایی «نقد فیلم» همزمان با ساعت پخش «صد برگ» شده است و طبیعی است که اگر میخواستیم برنامه را ادامه دهیم، در ساعت دیرتری پخش انجام میشد که زمان مناسبی نبود و ترجیح دادیم که در این ده روز برنامه نداشته باشیم.
گفتنی است؛ برنامه «صد برگ» کار مشترک محمد صوفی و منصور ضابطیان، هرشب ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش میشود.
منبع: باشگاخ خبرنگاران جوان
برچسبها: محمد صوفی, منصور ضابطیان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی هیأت داوران فیلمهای مستند چهل و سومین جشنواره فیلم فجر
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «همه مردان رئیس جمهور» با صدای منصور ضابطیان
- جشن مستقل سینمای مستند افتتاح شد؛ سینمای مستند از جامعه عقب نیست/ مراقب باشید جشن، جشنواره نشود
- اعلام جزییات افتتاحیه جشن مستقل سینمای مستند
- منصور ضابطیان مهمان «رخ به رخ» میشود
- امیریل ارجمند کارشناس مهمان امشب «محاکات»
- آغاز پخش فصل دوم «محاکات» از امشب/ فرزین محدث مهمان ضابطیان میشود + تیزر
- منصور ضابطیان خبر داد: «پنجشنبه جمعه» به ایستگاه پایانی رسید
- منصور ضابطیان درباره جشنواره سینماحقیقت مطرح کرد/ تماشای فیلم مستند در خانه اتفاقی مغتنم است
- اعضای هیات داوران جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا معرفی شدند
- هدایت هاشمی از نقشی که در سریال «نجلا» ایفا میکند، گفت/ برای اولین بار، یک نقش منفی
- شبنم مقدمی: حتی با رعایت پروتکلهای بهداشتی هم مدتی کار نخواهم کرد
- منصور ضابطیان مطرح کرد/ زنگ خطر برای تلویزیون به صدا در آمده است
- مهران غفوریان در برنامه ضابطیان: جایگزینی برای سیروس گرجستانی نداریم
- منصور ضابطیان با برنامه «پنجشنبه جمعه» به رادیو میآید + تیزر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





