مسعود آب پرور کارگردانی سریال «مستوران» به تهیهکنندگی عطا پناهی را ادامه میدهد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانهای اوج، پس از گذشت ۵ ماه از تولید سریال «مستوران»، مسعود آب پرور برای ادامه کارگردانی سریال «مستوران» انتخاب شد.
تصویربرداری این سریال که به دلیل انتشار ویروس کرونا و دستور ستاد ملی کرونا به تعطیلی پروژههای سینمایی و تلویزیونی به مدت کوتاهی متوقف شده بود در شهرک سینمایی «مستوران» با کارگردان جدید از سر گرفته شد.
کارگردانی ۷ قسمت اول این سریال تاریخی به تهیه کنندگی عطا پناهی برعهده سیدجمال سید حاتمی بود.
تاکنون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی و رویا میرعلمی به عنوان بازیگران سریال «مستوران» معرفی شدهاند.
فصل اول سریال «مستوران» که برگرفته از قصههای کهن ایرانی است در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه «استودیو بادبان» است.
سازمان هنری رسانهای اوج سریال «مستوران» را برای پخش از رسانه ملی میسازد.
مسعود آب پرور پیش از این کارگردانی آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی را عهده دار بود که میتوان از «هوش سیاه» و «عملیات ۱۲۵» به عنوان آثار شاخص وی نام برد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده
- نقش ساختار عقلایی در تولید سریالهای سالم/ یادداشت احمد میراحسان بر «مستوران» و «برف بیصدا میبارد»
- سریال مستوران و ادامه درخشش بازیگران طنز در نقشهای جدی و منفی
- «مستوران»؛ جذابیتی که عقیم میماند
- در دوران بی رونقی سینما و غیبت بخش خصوصی؛ دورخیز بلند اوج برای جشنواره فجر
- «ماریان» ۱۹ خرداد رونمایی میشود/ میراثی هزارساله در خطر تخریب
- «مستوران» نیامده از جدول پخش خارج شد/ «ولایت عشق» روی آنتن
- واکنش تند سینماگران به توئیت توهینآمیز علیاکبر رائفیپور
- «مستوران» روی میز تدوین حسن حسندوست / ادامه تصویربرداری در شهرک نور
- پروانه نمایش «روزی روزگاری آبادان» صادر شد
- سینماهای گوانگژوی چین دوباره باز شدند
- قادر آشنا: کرونا بار دیگر «تئاتر» را تعطیل کرد
- مرجان اشرفیزاده در گفتوگو با سینماسینما/ قصه فیلم «آبجی» از یک نگرانی و ترس در من شروع شد
- رئیس صنف ویاودیها: سهم ۹۰ درصدی تهیهکنندگان از فروش اکران آنلاین/ هیچ سودی نمیکنیم
- «همیشه برای تو» نماینده ایران در جشنواره فیلم مورد تایید «بفتا»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





