شبکه نمایش سیما همزمان با روز جهانی مقاومت، هفته فیلم مقاومت را راهاندازی کرده است که هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن میرود.
به گزارش سینماسینما، شبکه نمایش سیما همزمان با مناسبتهای مختلف سراغ فیلمهایی در فضا و موضوعات مناسبتی میرود. این هفته هم همزمان با هفته مقاومت سراغ سینمای مقاومت و فیلمهایی با موضوع مقاومت رفته که از شنبه شب ۱۰ دی ماه پخش این فیلمها را با نمایش «آتش پنهان» آغاز کرده است. فیلمهای مرتبط با هفته فیلم مقاومت هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن میرود.
یکشنبه ۱۱ دی، فیلم «خاکستر سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا روی آنتن رفت که محصولی از سال ۷۲ است و آتیلا پسیانی نقش اول آن را به عهده دارد.
دوشنبه ۱۲ دی، فیلم «بازمانده» نمایش داده میشود که اثری از سیف الله داد است که در آن بازیگرانی چون سلمی المصری، جیانا عید به ایفای نقش میپردازند.
سهشنبه ۱۳ دی، فیلم «سی و سه روز» به کارگردانی جمال شورجه با تهیهکنندگی مهدی همایونفر، پخش میشود که روایتی واقعی از جنگ سی و سه روزه اسرائیل و حزب الله لبنان را نشان میدهد.
چهارشنبه ۱۴ دی، فیلم «جشن تولد» به کارگردانی عباس لاجوردی روی آنتن میرود که داستان خانوادهای اهل سوریه است.
پنجشنبه ۱۵ دی، این شبکه فیلم «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین مهدویان را روی آنتن میبرد که توانست مورد توجه عام و خاص قرار بگیرد و حاج احمد متوسلیان میپردازد.
جمعه ۱۶ دی نیز فیلم «به وقت شام» روی آنتن میرود اثری از ابراهیم حاتمی کیا که جزو معدود فیلمهایی است که به صورت مستقیم به داعش و جنایتهای آنها میپردازد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فرصتها و تهدیدهای مدیران جدید سیما چیست؟/ لزوم برآوردن انتظارات
- همزمان با هفته دفاع مقدس؛ اکران رایگان ۴ فیلم سینمایی در بوستان آب و آتش
- حاتمیکیا چرا ساخت سریال «موسی(ع)» را پذیرفت؟
- همزمان با روز ملی سینما؛ پوستر فیلمهای خاطرهانگیز در موزه سینما نمایش داده میشود
- سرپرست شبکه نمایش سیما منصوب شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مهدویان: مخملباف و حاتمیکیا فیلمسازان مهمیاند، اما من هیچکدام آنها نیستم/ تماشاگر باید خشونت را از عمق جانش تجربه کند
- مرور فیلمهای «آنتونی هاپکینز» در تلویزیون
- فیلمهای سینمایی آخر هفته تلویزیون
- مرور آثار انیو موریکونه در شبکه نمایش
- معرفی فیلمهای سینمایی آخر هفته تلویزیون
- مرور آثار برنده ۹ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در شبکه نمایش
- پخش سری فیلمهای دنبالهدار و مرور آثار بازیگر ” گلادیاتور” در شبکه نمایش
- حسن عباسی:به وقت شام در مقابل هزارپا ساخته شد/فقط فیلمهای دفاع مقدس موثرند
- «شکرستان» با روایت شهاب حسینی از نیمه تابستان در شبکه نسیم/ «پاتوق» مهران غفوریان در مرحله تامین بودجه
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





