منوچهر هادی، کارگردان «آینه بغل» میگوید خیلیها سوال میکنند چرا عکسی از جواد عزتی در تبلیغات فیلم نیست و برای پاسخ به این پرسش توضیحاتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما، منوچهر هادی، کارگردان فیلم سینمایی «آینه بغل» در واکنش به این که چرا تصویری از جواد عزتی در تبلیغات این فیلم نیست ضمن انتشار عکسهای تست گریم او برای فیلم «آینه بغل» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خیلیها سوال میکنن که چرا عکسی از جواد عزتی نمیذاری و در تبلیغات فیلم نیستند. این سوال زیاد پرسیده شده و به احترام شما پاسخ میدم.
بعد از آماده شدن فیلم در هیچ کدام از مراسمها و اکرانها ایشان نه پاسخ تلفنها رو دادند نه شرکت کردند. از طریق همسرشان متوجه شدم که با من هیچ مشکلی ندارن. چندین پیام به ایشان دادم و بعد از یک هفته جواب مختصری دادند. در هر صورت من و گروه به خاطر همزمانی کار ایشان با فیلم «هزارپا»ی آقای داودی بسیار اذیت شدیم و روزای سخت ولی شیرینی رو تجربه کردیم. ایشان تا این لحظه نه تنها هیچ تبلیغی در صفحه شخصی خودشان از «آینه بغل» نکردن در هیچ مراسمی هم شرکت نکردن و جواب تلفن من و بچههای گروه رو هم ندادند.

بعد از پیگیریهای من یک بار با فاصله یک هفتهای تماسی با من داشتند که به دلیل دلخوری جواب ایشان را ندادم. این دلخوری همچنان ادامه دارد و از ایشان گله دارم. به هر دلیلی اگر از تهیهکنندگان ناراحت هستین یا هر کسی در گروه باید به احترام فیلمی که برایش زحمت کشیدیم همگی در اکران کمک کنیم که بهتر دیده شود. در آخر صمیمانه از حضور جواد عزتی عزیز و همسر محترمشان در فیلمم ممنونم و هنوز کنجکاوم مثل مردم عزیز و هواداران محترم ایشان که پاسخی برای بیتوجهی و بیمهریاش به فیلم «آینه بغل» بدهد که بیشک یکی از بهترین بازیهای اوست به گواه همین مردم و مخاطبان فیلم که جواد عزیز و بازی درجه یک او را در فیلم دوست داشتن .
این هم عکس جواد دوستداشتنی و عزیزم. امیدوارم من و فیلممون رو دوست داشته باشی و دلیل ناراحتی تو رو روزی بفهمم. دوستت دارم. هرجا هستی موفق باشی.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «وحشی»؛ اولین حضور سریالهای ایرانی در تورنتو
- وحشیسازی یا وحشیزادگی؟/ روایتی از داود اشرف و زخم فرودستان در «وحشی»
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- «تمساح خونی» و «آبی روشن» آنلاین اکران میشوند
- بازگشت جواد عزتی به خونبازی در «زخمکاری ۳»
- «تمساح خونی» ۴۰ روزه ۱۰۰ میلیاردی شد
- یک رکورد دیگر برای «تمساح خونی»؛ ۱۱.۵میلیارد فروش در ۷ روز
- «تمساح خونی» رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را شکست
- «تمساح خونی» در سینماها/ رونمایی از پوستر فیلم جواد عزتی
- «حدود ۸ صبح» آنلاین اکران میشود
- هوشمندی در آفرینش موقعیتهای کمیک/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
- بازیهای خوب در فیلم خوب/ نگاهی به «تمساح خونی»
- موفق در سرگرم سازی/ نگاهی به فیلم «تمساح خونی»
- دست برنده برای فرشته مرگ/ نگاهی روانشناختی به فصل دوم «زخم کاری»
- اکران آنلاین «کت چرمی» با بازی جوادعزتی
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی






خوب بود