تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 168886

سینا مهراد بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «شادروان» در نشست رسانه‌ای این فیلم تاکید کرد از نگاه او این فیلم یک فیلم لوده نیست.

به گزارش سینماسینما، نشست خبری فیلم سینمایی شادروان به کارگردانی حسین نمازی با حضور این کارگردان، عباس نادران تهیه کننده، امید گلزاده طراح گریم، مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری، بهزاد عبدی آهنگساز، رضا رویگری، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، سینا مهراد، گلاره عباسی، رویا تیموریان، ایمان برات پور بازیگران، بابک اردلان صداپرداز، عماد خدابخش تدوینگر شامگاه امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه در محل برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از حضور دوباره خود روی صحنه ابراز خوشحالی کرد.

حسین نمازی درباره خرده روایت‌های بی ربط در فیلم بیان کرد: من این را قبول ندارم چرا که فیلم کاملاً قصه دارد. ایده اولیه این فیلم از یک سایت حقوقی و سوالی که در آن مطرح شده بود شکل گرفت. هر قصه‌ای که بدانم از پس آن برمی‌آیم سراغش می‌روم و فرقی هم نمی‌کند در چه ژانری است. این فیلم یک ملودرام است و نمی‌توان آن را یک کمدی دانست.

رضا رویگری نیز درباره اخبار منتشرشده درباره پروژه‌ای که قرار بود خودش کارگردانی کند گفت: یک فیلمنامه در سال ۸۲ نوشته‌ام و فلش بک هایی از گذشته من است و می‌تواند به نوعی وصیتم باشد. امیدوارم بتوانم این فیلم را جلوی دوربین ببرم.

عباس نادران نیز درباره حضور خود به عنوان یک آقازاده در جشنواره گفت: نمی‌دانم چند هنرمند کنار گذاشته‌اند تا من به جشنواره راه پیدا کنم این را باید دبیرخانه پاسخ دهد.

بهرنگ علوی درباره اینکه هرچند پیش از این فیلمی ضدآقازاده‌ها بازی کرده و حالا خود در فیلم پسر یک نماینده مجلس بازی کرده نیز توضیح داد: عباس نادران رفیق ۲۵ سال من است و عقبه و خانواده این آدم را می‌شناسم و یکی از سالم‌ترین آدم‌هایی است که در زندگی شخصی خود دیده‌ام و اگر فکر می‌کردم حضور در این فیلم کارنامه من را لکه دار می‌کرد هیچ وقت در این پروژه حضور پیدا نمی‌کردم.

سینا مهراد در ادامه نشست گفت: زمانی که پیشنهاد این فیلم به من شد اصلاً جو زده نشدم و به قدرت ریسک حسین نمازی و عباس نادران پی بردم. این نقش چالش عجیب برای من نداشت و به صورت طبیعی تمرین کرده و سعی کردم با مردم جنوب تهران بیشتر آشنا شوم.

رویا تیموریان نیز توضیح داد: یک تجربه چند ماهه با آقای نمازی داشتم و از سلامت کار او خبر داشتم. این نقش نیز برای من بسیار جالب بود و می‌خواستم نقش نازی را در نهایت ناز بودن و رنجی که می‌کشد بازی کنم. این فیلم به اندازه کافی ساده و روان است و حرف خود را به راحتی می‌زند. این فیلم ۹۰ دقیقه مردم را شاداب می‌کند و لحظه‌هایی از زندگی است که فراموش می‌کنیم.

نمازی در ادامه بیان کرد: حرف این فیلم این است که ما همه یک خانواده هستیم و هیچ‌کسی نمی‌تواند به ما کمک کند جامعه نیز یک خانواده است و باید به آن توجه کرد.

رویا تیموریان گفت: هرسال در جشنواره این مشکل را داریم که فیلمی که هنوز دیده نشده نقد می‌شود و این یک کار غیر فرهنگی است باید جلوی این مساله گرفته شود تا به سینما کمک کنیم.

علوی در ادامه بیان کرد: سعی کردن در پروسه پیش تولید فیلم کمک کنم تا فیلم ساخته شود چرا که به دلیل شرایط کرونا سرمایه گذاری در سینما تبدیل به یک قمار شده است. نقش من در فیلم برایم یک چالش بود و خوشحالم که آن را بازی کردم. برای من به عنوان بازیگر خیلی کم فرصت می‌شود که بتواند چیزهایی را که می‌خواهد تجربه کند و این فیلم به من این فرصت را داد و این نقش برای من پختگی بهرنگ در فیلم دربند بود.

نادران گفت: شادروان محصول کار یک گروه است که مانند یک خانواده بودند. از همه عوامل این فیلم تشکر می‌کنم.

نازنین بیاتی درباره نقش خود توضیح داد: در پیش تولید و هنگام فیلمبرداری با سینا مهراد بسیار تمرین کردیم تا نقش خواهر برادر را بازی کنیم. نکته خوب در فیلم این بود که هیچکدام از ما با هم رقابت نداشتیم.

سینا مهراد نیز ادامه داد: من و نازنین بیاتی واقعاً مانند خواهر برادر هستیم و خوشحالم که با هم در این فیلم بازی کردیم.

امید گلزاده طراح گریم بیان کرد: خوشبختانه با هیچکدام از بازیگران برای گریم چالش نداشتم.

رویا تیموریان مساله اینکه چند روز در فیلم حضور نداشته را تکذیب کرده و گفت اینکه سرمایه‌های ملی و بزرگان سینما را خراب کنیم درست نیست خیلی از این صفحه‌های مجازی واقعی نیست و رسالت فرهنگ این است که جلوی این شایعه‌ها را بگیرند. من اخلاق انصراف بعد از امضای قرارداد را ندارم و چنین چیزی در کارنامه من وجود ندارد. به جای استفاده از فضای مجازی مطالعه خود را بالا ببریم تا جامعه را آگاه کنیم چرا که این آگاهی است که جهل جامعه را از بین می‌برد.

مسعود سلامی فیلمبردار نیز بیان کرد: دوست داشتم این فیلم را رئال فیلمبرداری کنم به همین دلیل از نورهای رئال استفاده کردم چرا که همه شخصیت‌های فیلم همگی رئال باشد.

سینا مهراد در ادامه توضیح داد این فیلم یک اثر لوده نیست و من هم براساس همین فیلمنامه، لوده نشدم.

بهزاد عبدی آهنگساز نیز بیان کرد: از ابتدای فیلم غرق شور و هیجان و غم فیلم شدم. این فیلم یک فیلم کولی وار است و برای موسیقی آن از موسیقی کولی وار استفاده کرده و تلاش کردم تا به تم اصلی فیلم که یک ملودرام غم انگیز وفادار بمانم.

عماد خدابخش تدوینگر فیلم نیز گفت: این دومین همکاری من با حسین نمازی است این کارگردان سادگی و روانی را در فیلم‌هایش دارد که یکی از خصوصیات خود کارگردان است.

گلاره عباسی نیز درباره نقش خود به عنوان یک افغان گفت: برای این نقش معلم زبان داشتم و بازیگران افغان فیلم نیز به من کمک کردند. مساله مهم این نقش بخث غربت بود و چون خود تجربه غربت را داشتم می‌خواستم ادای دینی به مهاجران داشته باشم و بتواند این رنج و مبارزه مهاجران را نشان دهم.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها