آنتونیو باندراس برای بازی در نقش «ماریو اسپتزی» خبرنگار و نویسنده معروف ایتالیایی در یکی مینی سریال جدید انتخاب شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از هالیوود ریپورتر، مینی سریال «هیولای فلورانس» بر اساس کتاب پرفروش و غیرداستانی نوشته «ماریو اسپتزی» و «داگلاس پرستون» ساخته خواهد شد و «آنتونیو باندراس» برای بازی در نقش «اسپتزی» که یک روزنامه نگار جنایی بود مقابل دوربین خواهد رفت.
داستان کتاب «هیولای فلورانس: یک داستان واقعی» که دستمایه ساخت این سریال شده است، روایتگر تحقیق و بررسی «ماریو اسپتزی» و «داگلاس پرستون» درباره مجموعه ای از قتل ها از اواخر دهه ۱۹۶۰ تا اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی است. این دو نویسنده زمانی خود بخشی از داستان شدند که دادستان به آنها برای دست داشتن در این سری قتل ها مشکوک شد.
«نیکلای آرسل» نویسنده و کارگردان دانمارکی کارگردانی این سریال شش قسمتی را بر عهده خواهند داشت و فیلمبرداری آن در فلورانس، ساردینا و توسکانی انجام خواهد شد.
«آنتونیو باندارس» بازیگر شناخته شده اسپانیایی در فصل دوم سریال «نابغه» در نقش «پابلو پیکاسو» بازی کرد و پس از آن در فیلم سینمایی اکشن و کمدی «محافظ همسر هیتمن» بازی کرده است که هم اکنون در حال اکران است.
او همچنین به زودی در کمدی اسپانیایی «رقابت رسمی» در مقابل «پنه لوپه کروز» بازی خواهد کرد که «ماریو کوهن» و «گاستون دوپرات» کارگردانی آن را بر عهده خواهند داشت.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازگشت دِپ به هالیوود؛ پنه لوپه کروز و جانی دپ در یک فیلم اکشن مهیج بازی میکنند
- تجربه وحشتناک آدام درایور/ یک اشتباه مساوی با مرگ است
- خرس پدینگتون با آنتونیو باندراس به پرو میرود/ کولمن راهبه میشود
- «رقابت رسمی»؛ فیلمی علیه سینما
- معرفی برندگان پلاتینو/ خاویر باردم و پنهلوپه کروز جایزه گرفتند
- پنهلوپه کروز ریاست هیات داوران جشنواره کن را نپذیرفت/ نام فیلم افتتاحیه تغییر کرد
- روایت پدرو آلمودوار از «رنج و شکوه» / قصهگویی پرشور با ذهن خسته از جهان
- افتتاح جشنواره ونیز با فیلمی از پدرو آلمادوار
- «آنتونیو باندراس» به «ایندیانا جونز ۵» پیوست
- نشست خبری جشنواره کن به تعویق افتاد
- فیلمهایی که احتمالاً به کن ۲۰۲۱ میروند/ حضور «قهرمان» فرهادی در فهرست ورایتی
- معرفی برندگان جوایز گویا/ اسکار اسپانیا به «دختران» رسید
- ابتلای آنتونیو باندراس به کووید-۱۹
- خاطرات پدرو آلمادوار از قرنطینه/ قسمت دوم: وارن بیتی، مدونا و من
- آنتونیو باندراس: آنتونیو باندراسی که همه میشناختند را کشتم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





