امیلی بلانت در حال مذاکره است تا به فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ ملحق شود.
به گزارش سینماسینما، فیلم بعدی اسپیلبرگ مانند تمام ساختههای وی کاملا محرمانه نگه داشته شده است، اما از آنجا که از این فیلم به عنوان یک رویداد یاد می شود باید به فیلمی با جلوههای ویژه و دامنه وسیع فکر کرد. این فیلم بر اساس داستانی از خود اسپیلبرگ و برمبنای فیلمنامهای از دیوید کوپ که نویسنده فیلمهای «پارک ژوراسیک»، «جنگ دنیاها» و «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» بوده، ساخته می شود.
بلانت در فیلم قبلیاش «اوپنهایمر» کریستوفر نولان در نقش همسر الکلی جی رابرت اوپنهایمر دیده شد و بازیگر فیلم «بلاگردان» کمدی اکشنی که با اقبال منتقدان روبهرو شد، هم بود. این بازیگر انگلیسی با بازی در تولیدات بزرگ بیگانه نیست و پیش از این در فیلمهایی مانند «لبه فردا» در کنار تام کروز و «درون جنگل» دوین جانسون بازی کرده بود. بلانت همچنین در «یک مکان ساکت» بازی کرد.
گفته شده وی قرار است در دنبالههای «لبه فردا» و «جنگل کروز ۲» هم بازی کند.
اسپیلبرگ ۳ بار جایزه اسکار گرفته که برای «نجات سرباز رایان» و «فهرست شیندلر» با جایزه بهترین کارگردانی و کسب اسکار بهترین فیلم برای «فهرست شیندلر» بوده است. جدیدترین فیلم وی «فابلمن ها» بود که ۷ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردانی را کسب کرد.
یونیورسال پیکچرز فیلم جدید اسپیلبرگ را روز جمعه ۱۵ می ۲۰۲۶ اکران خواهد کرد.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- گزارش اقلیت اسپیلبرگ و پیام دوربینهای مشهد/یادداشتی از افشین امیر شاهی
- کایه دو سینما بهترین فیلمهای ۲۰۲۳ را معرفی کرد
- بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است
- به تهیهکنندگی اسپیلبرگ؛ کریس راک کارگردان فیلمی درباره مارتین لوتر کینگ شد
- اوپنهایمر یا هوش صاعقهآسا/ نگاهی به فیلم «اوپنهایمر»
- صحبتهای یک بازیگر علیه آکادمی اسکار
- فیلمبردار «آروارهها» درگذشت/ اسپیلبرگ: مدیون بیل باتلر هستم
- تمجید مت دیمون از بازی کیلین مورفی در «اوپنهایمر»
- برگزیدگان اسکار معرفی شدند/ درخشش «همه چیز همه جا به یکباره»
- جشنواره برلین با پیام زلنسکی افتتاح خواهد شد
- ضیافت آکادمی اسکار برگزار شد/ تام کروز ستارهی مراسم
- ثبت یک رکورد جدید/ توفان «پاتان» بریتانیا را هم گرفت
- فهرست فیلمهای جشنواره برلین کامل شد / یک کارگردان ایرانی در بخش «مواجهه»
- جان ویلیامز سوژه مستندی از اسپیلبرگ شد/ روایت زندگی آهنگساز افسانهای سینما
پربازدیدترین ها
- نگاهِ تازه و نوجوییهای امیدبخش/ نگاهی به نمایش «بیانیهی کمیسیون صندلی»
- از برنده جایزه بزرگ جشنواره کن چه میدانیم؟/ یک صدای جدید از سینمای هند
- یک منبع ارزشمند/ نگاهی به کتاب «طراحی صدا برای فیلم»
- انصراف نویسنده «بامداد خمار» از حضور در پروژه/ نامم را حذف کنید
- اکران مردمی فیلم «کوچه ژاپنیها» / گزارش تصویری
آخرین ها
- سرگذشت ستاره سینمای قبل از انقلاب در حوالی شهر گلیم ایران/ قصه «شهرزاد» آواره
- شبنم مقدمی اولین بازیگر زن «شغال» شد
- فروش ۵۲۳ میلیاردی سینماها در فصل بهار
- «زنانی که با گرگها دویدهاند» نقد و بررسی میشود
- نگاهی به فیلم خجالت نکش۲
- پنج سال مبارزه برای بقای یک سینمای هنر و تجربه نتیجه داد
- ادی مورفی برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد
- با حضور استیون سودربرگ؛ ویگو مورتنسن و ۲ بازیگر دیگر در کارلووی واری ۲۰۲۴ تجلیل میشوند
- رونمایی از پوستر اولین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه عباس کیارستمی
- نمایش ساخته منوچهر طیاب در موزه سینما
- صدور پروانه ساخت غیرسینمایی برای شش اثر
- بزرگداشت مجید قناد برگزار میشود
- انصراف نویسنده «بامداد خمار» از حضور در پروژه/ نامم را حذف کنید
- از ارادت تا نفرت/ نگاهی به فیلم «مرد سوم»
- «الکافی» در نیویورک نمایش داده میشود
- میزبانی عمارت نوفل لوشاتو از ۵ نمایش
- علیرضا قربانی در تخت جمشید برای مردم میخواند/ بلیتفروشی از فردا
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج
- «مجنون آن لیلی» از امروز روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد میرود
- نکوداشت «عزت الله انتظامی» در موزه سینما
- اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده
- «مگالوپولیس» در آمریکا اکران میشود
- پخش رئالیتیشوی «عالیجناب» به زودی در شبکه نمایش خانگی
- فیلم برد پیت سال آینده اکران میشود/ حضور در دنیای اتومبیلرانی
- سقوط بازیگر ۸۵ ساله از صحنه نمایش/ ایان مک کلن بستری شد
- یک منبع ارزشمند/ نگاهی به کتاب «طراحی صدا برای فیلم»
- از برنده جایزه بزرگ جشنواره کن چه میدانیم؟/ یک صدای جدید از سینمای هند
- اکران مردمی فیلم «کوچه ژاپنیها» / گزارش تصویری
- درخواست انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما از نامزدهای انتخاباتی
- نگاهِ تازه و نوجوییهای امیدبخش/ نگاهی به نمایش «بیانیهی کمیسیون صندلی»