جنیفر لارنس بازیگر درجه یک هالیوود میگوید از نوجوانی میدانست میخواهد چه کار کند و به همین دلیل از ۱۴ سالگی مدرسه را رها کرد تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.
به گزارش سینماسینما، بازیگر ۲۷ ساله در مصاحبهای جدید با برنامه «۶۰ دقیقه» از تصمیماتش در دوران نوجوانی صحبت کرد و گفت مدرسه را ترک کرد تا به هالیوود برسد.
در این مصاحبه که قرار است امروز یکشنبه ۲۵ فوریه روی آنتن برود، لارنس به بیل ویتاکر مصاحبه کننده گفته است از همان زمان میدانست دوست دارد بازیگر شود.
لارنس گفت: هیچ وقت خودم را باهوش نمیدانستم.
وی پس از ترک مدرسه به حرفه مدلینگ روی آورد و وقتی یک فیلمنامه را به صورت تصادفی خواند، چیزی در وجودش به صدا درآمد و ناگهان دریافت که میخواهد چه کار کند.
این بازیگر در این مصاحبه گفته است: مدرسه را در دوره متوسطه ول کردم. به همین دلیل دیپلم ندارم. من خودم درس خواندم.
وی در عین حال که تایید میکند آن زمان والدینش با نظرات او موافق نبودند، میگوید هرگز در زندگیاش به عقب نگاه نکرده است.
جنیفر لارنس میگوید مدرسه متوسطه را ول کرد چون نمیخواست هیچ عاملی مزاحم رسیدن او به حرفه مورد علاقهاش شود.
بازیگر برنده اسکار گفت: میخواستم راه خودم را بسازم. فهمیده بودم چه میخواهم بکنم و نمیخواستم هیچ چیزی مانع راهم شود.
بازیگر فیلم «گنجشک سرخ» در این مصاحبه افزود: حتی دوستان چندین ساله هم برایم بیتفاوت شده بودند.
در هر حال لارنس در عمل ثابت کرده که توانایی رسیدن به مقصد را داشته است. او یک جایزه اسکار گرفته و چهار نامزدی را در طی سالهای فعالیتش به دست آورده است. او سهم قابل توجهی نیز از چهرههای سرشناس را در میان دوستانش دارد که اما استون، آدل و ایمی شومر از جمله آنها هستند.
اولین نقش بزرگ لارنس با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد و بعد با بازی در فیلمهایی چون «دشت سوزان» و «زمستان استخوانسوز» توجه منتقدان را به خود جلب کرد و برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. در زمان نامزدیاش برای دریافت این جایزه، وی دومین فرد تاریخ سینما بود که در جوانترین سن موفق به نامزدی برای این جایزه شدهاست.
وی وقتی ۲۲ سال داشت، در فیلم «دفترچه امیدبخش» به کارگردانی دیوید او. راسل ظاهر شد و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.
منبع: مهر به نقل از آسوشیتدپرس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- این تو بمیری از آن تو بمیریها نیست!/ نگاهی به فیلم «بالا را نگاه نکن»
- تریلر فیلم «بالا رو نگاه نکن»
- جنیفر لارنس در یک فیلم کمدی با آدام مککی همکار میکند
- دستگیری هکر ۲۶ سالهای که بازیگران زن هالیوود را به دردسر انداخته بود
- جنیفر لارنس و جودی فاستر جایگزین کیسی افلک در مراسم اسکار شدند
- جنیفر لارنس در نقش یک زن اعدامی
- جنجال تازه جنیفر لارنس علیه ترامپ
- جیم کری، خاویر باردم و جنیفر لارنس در جشنواره فیلم ونیز / گزارش تصویری
- از جنیفر لارنس تا مت دیمون/این ستاره های جدید پرفروش سینمای جهان
- ستاره هالیوود از سانحه هوایی جان سالم به در برد
- جایزهای جدید برای جانی دپ چند روز بعد از طلاق
- «مسافران» در صدر گیشه سینمای جهان
- کار خیرخواهانه جنیفر لارنس در شب کریسمس
- بازیگرانی که سر صحنه فیلمبرداری تا پای مرگ پیش رفتند
- مجازات دزد عکسهای خصوصی بازیگران زن مشهور
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





