مریل استریپ در حال مذاکره است تا در فیلم «نارنیا»، گرتا گرویگ بازی کند.
به گزارش سینماسینما، مریل استریپ در حال مذاکره است تا در نقش اصلان به کارگردانی گرتا گرویگ بازی کند.
گرویگ در حال اقتباس از رمان «نارنیا: خواهرزاده شعبدهباز» برای نتفلیکس است و شخصیت اصلی این داستان اصلان، یک شیر سخنگو است که به عنوان نگهبان و مربی نارنیا عمل میکند.
مریل استریپ آخرین بار با فیلم «به بالا نگاه نکن» در سال ۲۰۲۱ در سینماها دیده شد و از آن پس در فیلمی بازی نکرده است، اما او در این مدت بازیگر سریال «فقط قتلهای داخل ساختمان» برای هولو بود.
این شایعه هم مدتی است؛ وجود دارد که این بازیگر که ۲۱ نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، در فیلم زندگینامهای جونی میچل نوازنده، نقشآفرینی خواهد کرد.
قرارداد گرویگ با نتفلیکس شامل ۲ فیلم به کارگردانی اوست، اما گفته شده تعداد این فیلمها قرار است به ۸ عنوان برسد که روشن نیست گرویگ کارگردانی همه آنها را انجام میدهد یا خیر.
استریپ چهارمین بازیگری است که برای بازی در «نارنیا» مطرح شده و پیش از این از دنیل کریگ، چارلی ایکسسیایکس و سرشا رونان به عنوان بازیگران این فیلم یاد شده بود.
مریل استریپ را گرتا گرویگ پیش از این در فیلم «زنان کوچک» کارگردانی کرده بود و این بازیگر در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۴ که گرویگ ریاست هیئت داوران آن را برعهده داشت با دریافت نخل طلای افتخاری تجلیل شد.
تولید فیلم نخست «نارنیا» اواخر تابستان امسال شروع میشود و اکران آن برای روز شکرگزاری ۲۰۲۶ در سینماها تعیین شده و در دسامبر ۲۰۲۶ نیز به صورت آنلاین در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.
منبع: خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با حضور مریل استریپ؛ ساخت «شیطان پرادا میپوشد۲» آغاز شد
- به کارگردانی گرتا گرویگ؛ جیمز باند سابق به دنیای نارنیا میرود
- خبرهایی از ساخت دنباله «شیطان پرادا میپوشد»/ دیزنی هنوز تایید نکرده است
- گزارش سیفالله صمدیان از جشنواره فیلم کن/ از کاپولا تا مریل استریپ و علی عباسی
- مریل استریپ نخل طلای افتخاری کن را از ژولیت بینوش گرفت
- زنان در جشنواره کن ۲۰۲۴/ حضور پررنگ در هیات داوران، کم تعداد در میان فیلمسازان
- هیات داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند/ گلادستون، کورئیدا و بایونا در فهرست
- معرفی پروژه جدید کارگردان «باربی»؛ گرتا گرویگ «نارنیا» را میسازد
- نقش زنان فیلمساز در توسعه صنعت سینما/ به مناسبت روز جهانی زن
- اهدا کنندگان جوایز اسکار معرفی شدند
- «باربی» سیاسی شد/ ادامه واکنشهای انتقادی به اسکار
- عذرخواهی الیور استون از سازندگان «باربی»
- معرفی برندگان گلدن گلوب/ کریستوفر نولان بهترین کارگردان شد/ ۵ جایزه برای «اوپنهایمر»
- فهرست اولیه نامزدهای ۱۰ بخش جوایز اسکار منتشر شد/ جایگیری انیمیشن ایرانی در لیست
- نولان: حال سینما خوب است/ تماشاگران به سینما برگشتهاند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





