ریدلی اسکات در حال مذاکره است تا کارگردانی فیلم «بیجیز» را برای پارامونت برعهده بگیرد.
به گزارش سینماسینما، ریدلی اسکات که در کنار گراهام کینگ و مایکل پراس به عنوان تهیهکننده فیلم زندگی گروه بیجیز که فعلا بدون عنوان است، حضور دارد، تایید کرده است که کارگردانی آن را هم برعهده میگیرد.
جان لوگان نویسنده فیلم «گلادیاتور» اسکات در سال ۲۰۰۰، فیلمنامه فیلم جدید را خواهد نوشت.
شرکت پارامونت پیکچرز این فیلم را در سراسر جهان توزیع میکند و بری گیب، آخرین برادر بازمانده از این گروه موسیقی، تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. موریس و رابین دیگر اعضای گروه بیجیز در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ درگذشتند.
برای بیان زندگی این گروه موسیقی روی پرده بزرگ راهی طولانی طی شده و کنت برانا پیشتر برای کارگردانی یک فیلم بیوگرافی برای پارامونت در سال ۲۰۲۱ آماده شده بود. جان کارنی در مارس ۲۰۲۲ به عنوان کارگردان وارد کار شد، اما به دلیل مشکلات برنامهریزی از گروه جدا شد و در دسامبر همان سال لورن اسکافاریا کارگردان «کلاهبردارها» جایگزین او شد.
داستان سه برادر سرشناس گیب به تازگی در مجموعه مستندی با عنوان «بیجیز: چطور میتوانی یک قلب شکسته را تبلیغ کنی» در سال ۲۰۲۰ تصویر شده است.
اسکات به تازگی ساخت «گلادیاتور ۲» را تمام کرده که پل مسکال و پدرو پاسکال بازیگران آن بودند. این فیلم قرار است ۲۲ نوامبر اکران شود. «ناپلئون»، «خانه گوچی» و «آخرین دوئل» از دیگر فیلمهای اخیر کارگردانی هستند که سازنده فیلمهای دیگری چون «تلما و لوئیز» و «سقوط شاهین سیاه» است. اسکات ۵ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و فیلم «مریخی» او برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم موزیکال یا کمدی شد.
جدیدترین بیوگرافی پارامونت در زمینه موسیقی، «باب مارلی: یک عشق» این هفته در سینماها اکران میشود.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- «ناپلئون»؛ سه بیماری امپراتور
- ریدلی اسکات وسترنش را نمیسازد/ برف نیست
- نظر راسل کرو درباره ساخت قسمت دوم «گلادیاتور»؛ ناراحتم!
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- تولید «گلادیاتور ۲» از هفته آینده از سر گرفته میشود
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- حادثه سر صحنه فیلم «گلادیاتور۲»/ ۶ مصدوم
- کوین اسپیسی تبرئه شد
- «خاندان گوچی»؛ ضیافت تصویری و صوتی تمامعیار / اسکات خطاب به نوه آلدو گوچی: خیلی هم دلتان بخواهد!
- انسان گرگ انسان / بقا، عامل گرهافکن در داستان سریال «دستپرورده گرگها»
- تجلیل از ریدلی اسکات در جشنواره ونیز
- انتقاد دختر گوچی از انتخاب آل پاچینو برای بازی در نقش آلدو گوچی/ پدر من قد بلند و چشم آبی بود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





