مورگان فریمن در حال مذاکره است تا در سریالی در فضای «لوسی» نقشآفرینی کند.
به گزارش سینماسینما، ۲ کمپانی در تلاش هستند تا سریالی در حال و هوای فیلم «لوسی» که فیلمی اکشن و موفق با بازی اسکارلت جوهانسون بود بسازند.
«ویلیج بردشاو» و «یوروپاکورپ» که سازنده این سریال هستند، داستان آن را کاملاً مخفی نگه داشتهاند، اما گفته شده در حال مذاکره با مورگان فریمن هستند تا وارد این سریال شود.
فیلم «لوسی» به کارگردانی لوک بسون ساخته شد و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار فروش و عنوان پرفروشترین فیلم فرانسوی تاریخ سینما را از آن خود کرد.
فریمن یکی از بازیگران فیلم علمی-تخیلی «لوسی» در سال ۲۰۱۴ بود. وی در نقش دانشمندی بازی کرد که شاهد این بود که وقتی دارویی به بدن شخصیت جوهانسون تزریق میشود، وی مهارتهای زیاد مغزی کسب میکند و موفق میشود تا از ۷۰ درصد ظرفیت مغزش استفاده کند. وقتی او موفق میشود تا با ادامه استفاده از این دارو به ظرفیت ۱۰۰ درصد مغزی دست پیدا کند ناپدید میشود.
انتظار میرود فریمن دوباره در نقش پروفسور نورمن در این سریال هم جلوی دوربین برود.
لوک بسون به تازگی فیلمبرداری «داگمن» را به پایان برده که داستانش درباره کودکی است که زندگی سختی دارد و از طریق عشق به سگهایش نجات مییابد. بسون خودش فیلمنامه «داگمن» را نوشت و در کمپانی خودش آن را تولید کرد.
وی از طریق کمپانی «یوروپا کورپ» که خودش تاسیس کرده در حال گسترش فیلمهایی است که خودش قبلاً سازنده آنها بوده و قصد دارد در دنباله و مسیر داستانی آنها فیلمها و سریالهایی جدید بسازد.
مورگان فریمن به تازگی در یک فیلم اکشن با عنوان «بزرگراه بهشت» در کنار ژولیت بینوش و فرانک گریلو بازی کرده است.
منبع: مهر به نقل از ورایتی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نامزدهای جوایز آکادمی فیلم اروپا معرفی شدند/ «یک تصادف ساده» در میان نامزدها
- «دراکولا: یک داستان عاشقانه»؛ جنگ، سدی در برابر عشق
- آغاز رقابت برای دریافت نخل طلا/ جشنواره کن با سخنرانی آتشین دنیرو و آغازی تارانتینویی شروع شد
- کدام زنان رهبری ارکستر داوری کن را بهدست گرفتهاند؟
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- مراسم جوایز «جوی» برگزار شد/ هاپکینز، فریمن و دیگر ستارهها در عربستان
- رالف فاینز و ژولیت بینوش بار دیگر همبازی می شوند
- گزارش سیفالله صمدیان از جشنواره فیلم کن/ از کاپولا تا مریل استریپ و علی عباسی
- مریل استریپ نخل طلای افتخاری کن را از ژولیت بینوش گرفت
- کنارهگیری آگنیشکا هالند؛ ژولیت بینوش ریاست آکادمی فیلم اروپا را بر عهده میگیرد
- «دراکولا»، این بار از زاویه دوربین لوک بسون
- نماینده فرانسه در اسکار معرفی شد/ تریه از رقابت برای اسکار بینالمللی باز ماند
- در ونیز اعلام شد؛ لوک بسون فیلم فضایی ۲۰۰ میلیون دلاری میسازد/ بازخوردهای «داگمن»
- فیلم باید به دل بنشیند/ گفتگوی اختصاصی با فوزی بن سعید عضو هیئت داوری جشنواره ونیز ۲۰۲۳
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





