با انتشار خبر درگذشت کامرون بویس بازیگر جوان شبکه تلویزیونی دیزنی، باب ایگر و بازیگران سرشناسی چون آدام سندلر به او ادای احترام کردند.
به گزارش سینماسینما، کامرون بویس بازیگر جوانی که در شبکه دیزنی نقشآفرینی میکرد، در ۲۰ سالگی درگذشت. با خبر درگذشت این بازیگر جوان شوک شبکههای اجتماعی را فراگرفت. گفته شده کامرون بویس بازیگر سریال «زادگان» شنبه بر اثر یک مشکل پزشکی درگذشت.
از جمله چهرههای سرشناسی که از این بازیگر یاد کردند آدام سندلر بود که با او در فیلم «بزرگ شدهها» و «بزرگشدهها ۲» کار کرده بود. او نوشت: «خیلی دوستداشتنی و جوان بود، بااستعدادترین و باهوشترین بچه در کنار ما بود و من حقیقتا عاشق این بچه بودم. بسیار مراقب خانوادهاش بود. بسیار به دنیا اهمیت میداد. ممنون کامرون، برای همه چیزهایی که به ما یاد دادی با رفتنت قلب همه ما شکست.»
باب ایگر مدیرعامل دیزنی نیز به خانواده او تسلیت گفت و فقدان کامرون را بزرگ خواند. همبازیهای این بازیگر در شبکه دیزنی نیز یاد او را گرامی داشتند. اسکای جکسون از جمله آنها بود که از او به عنوان بهترین فرشته خدا یاد کرد.
کنی اورتگا کارگردان «زادگان» نیز از بویس، استعداد او و شخصیت و مهربانیاش در برنامههای مشترکی که با هم داشتند یاد کرد و نوشت: «برای همیشه پسر محبوب من میمانی.»
خانواده او ابتدا خبر درگذشت وی را منتشر و با صدور بیانیهای اعلام کردند: «او را در خواب از دست دادیم. به گفته آنها او به خاطر تشنج ناشی از مشکلات پزشکی در خواب فوت کرد.»
آنها نوشتند: «روح او با محبت هر کسی که او را دوست میداشت به زندگی ادامه میدهد.»
بویس ۲۸ می ۱۹۹۹ در لس آنجلس متولد شده بود و بازیگری را از ۹ سالگی با بازی در فیلم ترسناک «آینهها» با کیفر ساترلند شروع کرده بود.
او سپس راهی تلویزیون شد و در شماری از برنامههای دیزنی در شبکه این کمپانی نقشآفرینی کرد. او در نقش لوک در کنار دبی رایان در سریال «جسی» بازی کرد که ۴ فصل روی آنتن رفت. وی همچنین بازیگر «لوک چارلی خوب»، «بلرزان» و «راهنمای بازیکنان برای همه چیزهای خیلی خوب» بود.
وی در فیلم «بزرگشدهها» یک و ۲ در نقش پسر آدام سندلر بازی کرده بود.
منبع: بی بی سی/۸ژوئیه/ خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آیا اعتیاد هالیوود به دنبالهها آینده سینما را میبلعد؟
- اصغر فرهادی در لسآنجلس فیلم میسازد
- در روز همبستگی؛ نویسندگان بریتانیا در حمایت از اعتصاب در آمریکا به خیابان میآیند
- سینمای ایران جایگزین هالیوود در روسیه میشود؟
- فیلمسازی در عربستان رشد میکند/ پاداشها و طرحهای تشویقی برای سازندگان فیلم و سریال
- تماشاگران چینی به «مرگ بر روی نیل» هالیوودی اقبال نشان ندادند
- کارگردان «پدرخوانده» در پیادهروی مشاهیر هالیوود ستارهدار شد
- پایان محدودیتهای سینمایی در هالیوود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





