۳۰ اثر به بخش مسابقه «داستانی کوتاه و نیمه بلند» هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر راه یافت.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر، اعضای هیأت انتخاب بخش داستانی کوتاه و نیمهبلند جشنواره متشکل از سعید پوراسماعیلی، امیر بوالی و محمدرضا خردمندان، آثار راهیافته به این بخش را معرفی کردند.
بر اساس این گزارش، اسامی آثار این بخش به شرح زیر است:
«باغ وحش» به کارگردانی نفیسه زارع و تهیهکنندگی کاوه مظاهری و سورنا اکباتانی، «پینوکیو» به کارگردانی و تهیهکنندگی امیرعباس هژبر الساداتی، «شناگر» به کارگردانی داریوش علیزاده و تهیهکنندگی بهاره رهنما و کیوان رغیبمطلق، «عوارض جانبی» به کارگردانی و تهیهکنندگی لیلا اخباری، «هپروت» به کارگردانی و تهیهکنندگی محمد روحبخش، «نوازنده» به کارگردانی محسن مهری دروی و تهیهکنندگی محمدحسن مرتضوی، «دابُر» به کارگردانی و تهیهکنندگی سعید نجاتی، «بشقاب» به کارگردانی رعنا واعظی و تهیهکنندگی علی سلیمانی، «هرگز، گاهی، همیشه» به کارگردانی شادی کرمرودی و تهیهکنندگی آرین وزیردفتری، «غیرموجه» به کارگردانی و تهیهکنندگی محمدرضا خاوری، «حالت تهوع» به کارگردانی و تهیهکنندگی مهرداد کبیری، «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی، «لیلا» به کارگردانی و تهیهکنندگی مجتبی اسپنانی، «تحت فشار» به کارگردانی وحید رابودان و تهیهکنندگی ساسان نعمت اللهی و وحید رابودان، «بیریختی» به کارگردانی محمد رحمتی و تهیهکنندگی سمانه بهزادپور، «موناکو» به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیهکنندگی آرمان خوانساریان و سامان سالور، «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیبزاده و تهیهکنندگی محمدجواد موحد، «آخرین لالایی در تهران» به کارگردانی محمد وحدانی و تهیهکنندگی محمد وحدانی و مهسا قنبرپور، «نامْ مرده» به کارگردانی و تهیهکنندگی حسین میرزامحمدی، «زندگی لزج» به کارگردانی محسن مهری دروی و تهیهکنندگی علیرضا رحیمزاده، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به کارگردانی نازنین چیتساز و تهیهکنندگی حسن حبیبزاده، «لِبِر- کروموزوم ۱۷» به کارگردانی و تهیهکنندگی شروینه دیدنده، «ناهید» به کارگردانی صمد علیزاده و تهیهکنندگی رضا نصرتیحبیبی، «رهن کامل» به کارگردانی مهدی دواچی و تهیهکنندگی امین پورکمالی، «معلول کلهگنده» به کارگردانی و تهیهکنندگی سروش جوادزاده، «ریکاوری» به کارگردانی و تهیهکنندگی امیر جلالی، «پاندا قرمز» به کارگردانی علی پاکنیا و تهیهکنندگی مهبد عبقری، «برنده» به کارگردانی علی کیوان و تهیهکنندگی حامد رهنما و مهدی مقدم، «کمپانی» به کارگردانی و تهیهکنندگی ایلناز خیرخواه، «وضعیت اورژانسی» به کارگردانی مریم اسمیخانی و تهیهکنندگی وحید حسنزاده.
از میان آثار راه یافته به این بخش از جشنواره، «ارفاق» به تهیهکنندگی موسسه فرهنگی و هنری پویا نوین ماندگار، «بیریختی» و «کمپانی» به تهیهکنندگی انجمن سینمای جوانان ایران در بخش داستانی کوتاه و نیمه بلند هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر حضور دارند.
هشتمین جشنواره بینالمللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی ۲۷ تا ۳۱ تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- نگاهی به فیلم «ناتور دشت»؛ یسنا گم شده!
- این فیلم هنوز برای اکران آماده نیست/ واکنش تهیهکننده «نیمشب» به حضور در جشنواره شهر
- «ناتوردشت»؛ روایت انسان در لحظههای بحرانی
- «ناتور دشت»؛ یک فیلم با داستانی سرشار از تعلیق
- «ناتوردشت»؛ قصهای از وجدان، آبرو و جمعیت
- «ناتوردشت» بررسی شد؛ پدیده کاتارسیس امروز در سینما کمیاب است
- یک روز مانده به آغاز اکران؛ آنونس رسمی «ناتوردشت» رونمایی شد
- نگاهی به فیلم «ناتوردشت»/ نگهبان پاکیها
- داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- تصویربرداری «از سرنوشت ۴» پس از واکسیانسیون عوامل از سر گرفته شد
- پوراسماعیلی: صداوسیما با فیلم کوتاه همراهی نمیکند/ مظاهری: راهیابی فیلم کوتاه به اسکار نیازمند استراتژی پخش است
- مدرسان کارگاههای المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی شدند
- فصل سوم سریال «از سرنوشت» جایگزین «بوم و بانو» میشود
- «دوئل» در جشنواره «دوربان» آفریقای جنوبی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





