فیلمهای جدید در حالی روانه پرده سینماها میشوند که اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» فعلا ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات شورا در جلسه یکشنبه ۳۰ تیر گفت: فیلمهای «قصرشیرین» رضا میرکریمی در سرگروه آزادی، «سرکوب» رضا گوران در سرگروه آستارا و «تپلی و من» حسین قناعت در گروه فرهنگ به جای فیلمهای «ماهمه باهم هستیم»، «سرخپوست» و «کارکثیف» اکران میشوند ولی نمایش این فیلم های تعویض شده در زیرگروه ادامه دارد.
او افزود: همچنین سقف تعداد هفته های نمایش فیلم فیلم «شبی که ماه کامل شد» خاتمه یافته ولی طبق ماده ۱۴نظام نامه فصل چهار فیلمهای ارزشی دفاع مقدس انقلاب میتوانند در صورتی که کف فروش را پر کنند تا سقف ۱۰ هفته نمایش داشته باشند.
به گفته فرجی فیلم سینمایی «تگزاس» از چهارشنبه دوم مردادماه فقط در سانس فوق العاده و پردیسهای با بیشتر از هفت سالن میتواند ادامه نمایش داشته باشد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- افزایش درخواست تغییر کاربری سینماها در موج چهارم کرونا
- سینماهای بدهکار اجازه اکران نوروزی ندارند
- «جهان با من برقص»، «سرکوب»، «سونامی» و «قصر شیرین» در جشنواره بینالمللی فیلم ولز
- برترین بازیگران زن سال ۹۸ (۴)/ فرشته صدرعرفایی، سارا بهرامی
- برترین بازیگران مرد سال ۹۸ (۳)/ نوید محمدزاده، حامد بهداد
- برترین بازیگران زن سال ۹۸ (۲)/ پریناز ایزدیار، باران کوثری
- «اینسرت»/ رئالیسمِ تلخِ بارانی؛ نگاهی به فیلم «سرکوب»
- «سوئیچ پن»/ رسانه، فیلمنامه و پیام؛ بررسی چالش فیلمنامه مطابق با الگوی مارشال مک لوهان- مرور چند فیلم در حال اکران
- قصرشیرین اثری متفاوت از میرکریمی
- قرارداد اکران «ماجرای نیمروز: ردخون» ثبت شد/ اکران در پاییز
- «سرکوب»؛ فیلمی در باب سرگشتگی، تنهایی و ناکامی انسان معاصر است
- یادداشت هنگامه قاضیانی درباره فیلم «سرکوب»
- اکران مردمى فیلم سرکوب / گزارش تصویری
- نگاهی به فیلم سرکوب؛ نمایش چرخه معیوب خشونت
- اکران خصوصی «سرکوب»/ محمدصادق رنجکشان: اهالی سینما باعث رانده شدن سرمایهگذاران نشوند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





