مدیر روزنامه خراسان،به دلیل آرایش مجری برنامه شب یلدای شبکه دوم سیما، به انتقاد از رئیس صدا و سیما پرداخت.
به گزارش سینماسینما، سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در توئیتر خود، با انتشار تصویری از آرایش و لباس ژیلا صادقی مجری شب یلدای تلویزیون، برای رئیس صداوسیما از روز قیامت گفت.
او نوشت: آقای علیعسگری از برنامههای شب یلداتون مخصوصا خندوانه تشکر میکنم اما در برنامه شبکه ۲ خانومی با غلیظترین آرایش و پوششی تبرجگونه که با حرکات مجری تبرجاش کامل میشود به هیچوجه در شان مجری سیمای جمهوری اسلامی نیست، یا حجتی برای روز قیامت دارید اگر اقدامی برای اصلاح نکنید.
منبع:روزنامه هفت صبح
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیین، آینهای رو به فرهنگ
- بازگشت یلدایی جنابخان به تلویزیون
- گونهای دلتنگی برای چیزی که دیگر نیست/ دربارهی سینمای کیومرث پوراحمد
- بستههای متنوع مکالمه و اینترنت همراه اول ویژه شب یلدا
- محمدرضا جعفری جلوه: همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰ از گرافیک جدید شبکه دو رونمایی میشود
- اکران آنلاین رایگان فیلم تئاتر «شبان یلدا»
- رضا رشیدپور به تلویزیون بازمیگردد
- گاف حمید گودرزی در اجرای برنامه شب یلدا/ آقای ۵ ستاره اجرای زنده بلد نیست!
- تصمیم جالب حسین محباهری برای برگزاری جشن یلدا
- تدارک تلویزیون برای طولانیترین شب سال همراه با خانواده زلزلهزدگان
- بهروز رضوی: ایرانیها از دیرباز دنبال دورهمی بودهاند/ یلدا را تجملاتی نکنیم
- حافظخوانی جمشید مشایخی در شب یلدا
- سیاه بازی «جوحی و کدخدا» در سنگلج و «لطفا یک قاتل بالفطره باشید» در باران
- شبکه دو با ویژه برنامه پاییزی همراه شد/ شب نشینی خانوادهها در «همین نزدیکی»
- سپند امیر سلیمانى در «کروکى»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





