طبق اعلام روابط عمومى سى و هفتمین جشنواره ی بین المللى تئاتر فجر خبرنگاران فعال تئاتر و اهالى رسانه مى توانند براى دریافت کارت این دوره از جشنواره ثبت نام کنند.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومى این فجر، خبرنگاران، منتقدان و اهالى رسانه های دیدارى و شنیدارى براى ثبت نام دریافت کارت ویژه رسانه می توانند از تاریخ ۲۰ دى ماه ۹۷ به مدت ۴ روز به آدرسwww.fitf.ir مراجعه و ثبت نام کنند. بدیهى است ارسال معرفى نامهی معتبر از رسانه هاى رسمى و یک قطعه عکس ۳×۴ الزامى است.
حضور گزارشگر یا عوامل رسانه های دیداری و شنیداری در ایام جشنواره به منظور پوشش فعالیت های مختلف این رویداد بین المللی تئاتر نیز ملزم به ارسال معرفی نامه جهت دریافت مجوز است.
لازم به ذکر است به درخواست هایى که بعداز تاریخ یادشده ارسال شوند، رسیدگى نخواهد شد.
سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند به دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دبیرخانه ی فجر اعلام کرد / آثار راه یافته به بخش مسابقهی پوستر تئاتر فجر
- استقبال عکاسان ایران از مسابقه عکس جشنواره تئاتر فجر
- جشنواره تئاتر فجر به هفت استان سفر میکند
- راهیابی ده نمایش به مسابقه نمایش های رادیویی/ انتخاب هفت نمایش برای بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر
- بیست و دو نمایش به مسابقه ى تئاترایران (یک) راه یافتند
- فراخوان نخستین پیشخوان ملی هنرهای اجرایی ایران منتشر شد
- احکام جدید در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
- فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





