با پایان تدوین فیلم مستند «روزهای ناتمام» به کارگردانی مهدی قربانپور ساخت موسیقی توسط صبا ندایی آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مهدی قربانپور درباره تولید این مستند گفت: فیلم پس از شش ماه کاری در مرحله پایانی تدوین قرار دارد و هم اکنون موسیقی فیلم توسط صبا ندایی برای حضور در پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت آماده میشود.
تصویربرداری این مستند پس از ۳۶ جلسه، در جزیره کیش به پایان رسیده. فیلم، روایت انسانی است که پس از جنگ در جزیره ای زندگی می کند و با موقعیتی جدید زندگیاش را سپری میکند. صبا ندایی آهنگساز و نوازنده ویولن، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نوازندگی ویولن از دانشگاه هنر تهران است.
عوامل تولید «روزهای ناتمام» عبارتند از کارگردان: مهدی قربانپور، تصویربردار: مهدی آزادی، روزبه رایگا، تدوین: مریم شاپوریان، صدا بردار: مهدی کریمی ، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، تصحیح رنگ : رضا تیموری ، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی، طراح تیتراژ:حامد بارئی طبری، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح: سید سعید داوودی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
مهدی قربانپور مستندهای «زمناکو»، «ما همه سربازیم»، «آنجا که هیچکس نیست»، «من انرژی هستهای نیستم »، «صد و نود»، «تمام آرزوهای من» و «تنهای قصههای خوب» را کارگردانی کرده و تاکنون تندیس شایستگی بهترین فیلم و پژوهش را از جشن خانه سینما، تندیس بهترین کارگردانی از جشنواره بینالمللی فیلم حقیقت و جایزه بین الادیان را از جشنواره جهانی فیلم فجر دریافت کرده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فصل فرار اسبها» آماده نمایش شد
- موازیکاری در نهادهای زیرمجموعه سازمان سینمایی
- جنگ با کرونا/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «روزهای ناتمام» و دو فیلم دیگر
- همزمان با نمایش در جشنواره سینماحقیقت؛ پوستر «روزهای ناتمام» منتشر شد
- جشنواره سینما حقیقت؛ اثرگذاری اجتماعی و آگاهیبخشی
- رضا تیموری: سهم فیلمبردار در فیلمهای مستند بسیار بیشتر از سینمای داستانیست
- مهدی قربانپور دبیر پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش شد
- مهلت ارسال اثر به جشنواره سینماحقیقت پایان یافت
- «دوربین شخصی، سینمای ذهنی و فیلم جستار» منتشر شد
- تمدید مهلت ارسال اثر برای حضور در پانزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»
- پیامهای تسلیت مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و فرهنگستان هنر به مناسبت درگذشت فرشته طائرپور
- راهاندازی سامانه خدمات غیرحضوری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
- آغاز رسمی طرح «اکران حقیقت»/ برگشت سرمایه در سینمای مستند را جدی بگیریم
- آغاز به کار «شبکه تخصصی اکران فیلمهای مستند»/ پنج فیلم در «اکران حقیقت» نمایش داده میشوند
- پایان تصویربرداری مستند «روزهای ناتمام» در کیش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





