غلامرضا فرجی میگوید: شورای صنفی نمایش طرح اجرای اکران ویژه فیلمها در ماه مبارک رمضان را به نیروی انتظامی ارائه کرده است.
به گزارش سینماسینما، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام این مطلب افزود: همچنان منتظر پاسخ نیروی انتظامی هستیم تا برنامهریزی برای اجرای آن را آغاز کنیم اما نیروی انتظامی تاکنون نظر خود را اعلام نکرده است.
وی همچنین با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۳ خرداد این شورا گفت: قرارداد اکران فیلم سینمایی ایستاده در غبار به کارگردانی امیرحسن مهدویان بعد از فیلم اژدها وراد میشود در پردیس سینمایی زندگی ثبت شد.
فرجی ادامه داد: سقف اکران ۱۰ هفتهای فیلمهای سینمایی ابد و یک روز, پنجاه کیلو آلبالو، بادیگارد تکمیل شده است و این فیلمها فقط میتوانند بهصورت حمایتی و در برخی سالنهای سینما و همچنین پردیس کوروش به نمایش دربیایند.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گزارشی از چرایی فروش پایین فیلمهای سینمایی در ماه مبارک رمضان / بیرونقی گیشه و چشم انتظاری برای اکران عید فطر
- مدیر سینما آزادی مطرح کرد: وضعیت نگرانکننده اکران ماه مبارک رمضان
- وقتی طرح افطار تا سحر هم رونق را به گیشه سینماها باز نمیگرداند/ چرا سینماها بی فروغ شدند؟
- تدارک ویژه برای اکران فیلمها در ماه رمضان/ سرتیپی: از عوامل فیلمها استفاده خواهیم کرد
- چرا فروش سینمای ایران در بهار ۹۶ افت کرد؟/ اقتصاد سینما درگیر ساختوساز
- دراکولا سه برابر زاپاس فروخت
- طرح اکران ویژه در ماه مبارک رمضان / جستوجوی مخاطب بیشتر در طرح افطار تا سحر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد





